تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب :

اولویت ما رفع مشکلات تولیدات داخلی است

  • کد خبر : 8374
  • 17 بهمن 1400 - 16:18
اولویت ما رفع مشکلات تولیدات داخلی است
امید جنوب _ مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: تولیدات داخلی کشور را از بسیاری از مشکلات خارج می کند و می تواند تولید پایدار صنعت نفت را به کل کشور ارزانی بدارد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، علیرضا دانشی در آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی نفت اهواز که امروز (۱۷ بهمن ماه) برگزار شد، با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن اظهار کرد: با وجود تهدیداتی که در رابطه با صنعت رخ داد اما مردم سخت کوش و با اراده کشور مفتخر شدند این تحریم ها را دور کنند و تولیدات داخلی را رقم بزنند.

وی افزود: تولیدات داخلی کشور را از مشکلات خارج می کند و این مهم می تواند تولید پایدار را به کل کشور ارزانی بدارد.

دانشی با اشاره به تقارن این برنامه با چهل و سومین بهار آزادی انقلاب اسلامی ماه رجب گفت: از درخواست هایی که از کشور های دوست و برادر در این خصوص داشتیم صمیمانه تشکر می کنم.

دانشی بیان کرد: تولیدات داخلی کشور را از بسیاری از مشکلات خارج می کند و می تواند تولید پایدار صنعت نفت را به کل کشور ارزانی بدارد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از حضور ۲۲۰ شرکت در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: این شرکت ها از اقصی نقاط کشور حضور پیدا کرده اند که بالغ بر نیمی از آنها از محموعه های دانش بنیان هستند.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد شرکت های حاضر در این نمایشگاه نیز از سازندگان صنعت نفت هستند بنابراین طبیعی است شرایط برای فعال سازی و حرکت ها رو به جلو صنعت نفت بیشتر در منطقه فراهم شود.

وی تصریح کرد: انتظار می رود در این نمایشگاه در فصل جدید حاکمیت نظام جمهوری اسلامی به رفع مشکلات تولیدات داخلی بپردازیم.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب یادآور شد: به نیابت از صنعت نفت خود را مکلف می دانم پای صحبت ها مشکلات سازندگان بنشیم و برای رفع مشکلات‌شان که پیچیده نیست، تلاش کنم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.