تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
24
رییس شورای شهر اهواز:

اولویت ما اجرای طرح دفع ابهای سطحی است

  • کد خبر : 3070
  • 25 شهریور 1400 - 13:18
اولویت ما اجرای طرح دفع ابهای سطحی است
امید جنوب - رییس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به معضل فاضلاب و دفع ابهای سطحی در این شهر گفت: اولویت ما اجرای طرح دفع ابهای سطحی است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سیاوش محمودی روز  پنجشنبه در  هشتمین نشست شورای اسلامی شهر اهواز  اظهار داشت: تمامی اعضای شورا، مساله فاضلاب و دفع آب‌های سطحی را یکی از مسایل مهم و جدی دانسته و از ابتدای کار، تذکرات لازم را به مسئولان مربوطه داده و در بازدیدها نیز بر شتاب بخشی به این پروژه‌ها تاکید داشتند.

وی یادآور شد: مساله فاضلاب و آب‌های سطحی یکی از مسایل اصلی و اولویت دار اهواز است که مسئولان باید جدی تر به آن توجه کنند چرا که با آغاز فصل زمستان، مناطق سطح شهر با مشکلات جدی تر مواجه خواهند شد.

محمودی اظهار داشت: استاندار جدید خوزستان نیز جلسات متعددی را در قرارگاه آب و فاضلاب با اعضای شورای شهر اهواز و مسئولان مربوطه برگزار کرد و در بازدیدهای خود نیز بر رفع مشکلات این بخش تاکید فراوان داشت.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت:  اکنون باتوجه به حساسیت موضوع از شهرداری و آبفا درخواست جدی داریم به اجرای پروژه های فاضلاب سرعت بیشتری دهند.

وی افزود: همچنین شهرداری باید هرچه سریعتر اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی را آغاز کند تا مردم بدانند که تغییراتی برای رفع مشکلات آن ها در سطح شهر انجام شده است.

محمودی ادامه داد: لایروبی نیز یکی دیگر از راهکارهای کاهش مشکلات در بارندگی است اما باتوجه به بازدیدهایی که از مناطق صورت گرفته، هنوز جدی گرفته نشده در حالی که این امر یکی از راهکارهای اصلی رفع انسدادها است.

سیاوش محمودی همچنین  از نشستی خارج از دستور برای انتخاب منشی اول و دوم شورای اسلامی کلانشهر اهواز اشاره کرد و گفت : به استناد نامه ۱۶ مردادماه سال جاری از طرف مدیرکل امور شهری و شورای استانداری در خصوص تعیین هیات رییسه که در فرمانداری انجام شد، اشکالی به روند انتخاب منشی اول و دوم گرفته شد که برای رفع این شبهات، انتخابات بار دیگر برگزار شد.

وی ادامه داد : ۲ نفر از اعضای شورای شهر اهواز نامزدهای این مسئولیت بودند که حمید دغاغله با ۱۳ رای به عنوان منشی اول و عادل شیشه‌گری نیز با همین تعداد به عنوان منشی دوم انتخاب شدند. 

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3070

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.