تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

اولویت بر رفاه شهروندان با انجام به موقع اقدامات است

  • کد خبر : 9160
  • 16 اسفند 1400 - 14:32
اولویت بر رفاه شهروندان با انجام به موقع اقدامات است
امید جنوب _ پوریا راهنورد مدیر منطقه ۴ شهرداری اهواز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: منطقه چهار یکی از مناطق بزرگ و مهم در کلانشهر اهواز به شمار می آید و به تبع آن نیازمند خدمات بیشتر است‌ و می طلبد کماکان پروژه های بیشتری برای آن تعریف و اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، پوریا راهنورد مدیر منطقه ۴ شهرداری اهواز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: منطقه چهار یکی از مناطق بزرگ و مهم در کلانشهر اهواز به شمار می آید و به تبع آن نیازمند خدمات بیشتر است‌ و می طلبد کماکان پروژه های بیشتری برای آن تعریف و اجرا شود.

وی افزود: پارک برهان در سطح منطقه چهار (بهارستان) یکی از پارک های رها شده است که به محل دپو نخاله تبدیل شده بود. برهمین اساس از روز اول اولویت ما بهسازی و تبدیل آن به یک محل مناسب برای تفریح شهروندان شد و اکنون این پارک به طور کامل پاکسازی، فاز اول آن آغاز، پیاده رو و فضای سبز آن اجرا شده و یکی از بزرگترین پارکهای محله ای بزرگ است که برنامه‌های دیگری برای توسعه آن در دستور کار داریم.

راهنورد گفت: این خیابان در گذشته حفاری شده بود و طی مکاتباتی که انجام شد؛ تلاش بر این بود تا مانند سالهای گذشته دیگر شاهد آبهای سطحی و ورود فاضلاب به منازل نباشیم که در این خصوص باید گفت خدمات شایسته ای در بخش عمران و خدمات با انجام و لوله گذاری کامل اجرا شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری عنوان کرد: در منطقه چهار شرکت آبفا یک اکیپ جداگانه با هزینه بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بکار گرفته و اقدامات لازم آغاز شده است، علاوه بر آن دو اکیپ جداگانه هم فعال هستند، میزان تخریب در سطح منطقه بسیار و حجم لکه گیری زیاد است و امیدوارم هر چه سریعتر تخریب معابر کاملا مرتفع شود.

راهنورد با اشاره به پارک مالیات و تامین روشنایی آن، اضافه کرد: در دوره قبل با توجه به وضعیت قرمز ویروس کرونا این پارک خاموش بود که در این خاموشی با سرقت های بسیاری مواجه شدیم، مرتفع کردن این مسئله برای ما هزینه بالایی دارد اما این قول را می دهیم که همزمان با آغاز سال جدید موضوع روشنایی این پارک کامل اجرا شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش فنی وعمرانی گفت: انجام عملیات روکش آسفالت معابر زیرسازی شده ، لکه گیری آسفالت و ترمیم نوار حفاری معابر اصلی و فرعی، عملیات لوله گذاری دفع آبهای سطحی آنتنی های گلستان، بهسازی و رنگ آمیزی جداول، احداث وبهسازی پارک های محله ای بخشی از اقدامات انجام شده در سطح منطقه است و تا قبل از نوروز تمام سعیمان بر منطقه ای با رفاه بیشتر برای شهروندان است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری در رابطه با جمع آوری زباله توضیح داد: تمام زباله های شبانه روز جمع می شوند و این موضوع نیاز به فرهنگسازی بیش از پیش دارد تا شهروندان زباله های خود را در ساعت معین شده بگذارند و اکنون بر تقویت این فرهنگ اقدامات لازم انجام شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.