تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
45
سرپرست شهرداری اهواز :

اهواز قلب اقتصاد کشور است

  • کد خبر : 1151
  • 17 مرداد 1400 - 10:55
اهواز قلب اقتصاد کشور است
امید جنوب - صبح روز شنبه جلسه معارفه علیرضا عالیپور با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در سالن اجتماعات شهرداری اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، علیرضا عالی پور که با ۱۳ رای به عنوان سرپرست شهرداری اهواز انتخاب شد ، در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای شهر در انتخاب ایشان، گفت: ما وارث مشکلات زیادی در شهر اهواز در حوزه های مختلف هستیم که طی سال های گذشته بر هم انباشت شده اند.

وی افزود: شهروندان که مخاطبین و جامعه هدف ما هستند هرگاه صداقت رادر مدیریت شهری مشاهده کردند همراهی کرده و برخلاف آن نیز برخورد کرده اند.
این جریان نیز که یک جریان انقلابی است و باید آن را به امانت و سالم نگاه داشته و قدر این تریبون و جایگاه را بدانیم چرا که همه اینها حق الناس است و ما باید به بهترین شکل ممکن از این آزمون بیرون بیاییم.

عالیپور در ادامه گفت: پرسنل شهرداری اهواز مجموعه ای از اشخاص متخصص و متعهد از همه جریانات و قومیت های شهر است که هستند که تا کنون در میان خود اختلافی نداشته اند و با یکدیگر همدل هستند، اما متاسفانه آنگونه که می بایست تاکنون مورد حمایت قرار نگرفته اند، هرگاه شورا ومدیران شهرداری حمایت خود از این پرسنل را انجام داد و انگیزه های سالم را به خدمت گرفت ، ثمره آنرا که فعالیت شهرداری و رضایت مردم است را دید.

وی افزود: اهواز به دلیل اینکه قلب اقتصاد کشور است همواره به صورت نابرابر مورد حملات بدخواهان در تمام وجوه علی الخصوص اقتصادی بوده است و طی این سالها هم شکل آن تغییر کرده است و هم شدت آن، تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

سرپرست شهرداری اهواز گفت: ما همه آحاد مردم و تمام جریانات سیاسی و اقتصادی و فکری… را به هماهنگی و همکاری می طلبم ، ایشان افزودند قطعا با تلاش و و همبستگی روزهای بهتر فرا خواهد رسید و این وعده الهی است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار عنوان کرد: روز خبرنگار را نیز من پیشاپیش به خبرنگاران محترم تبریک گفته و نقش آنها را در تنویر افکار عمومی بسیار موثر دانسته و از منتقدین شهرداری هم استقبال می کنیم ومنتقد منصف را غنیمت و بلکه راهنمای خود می دانیم، اما مرز میان انتقاد و تخریب برای اثر گذاری بر تصمیمات درست هم قابل تشخیص است.

ایشان افزود از همکاران خود می خواهم باجدیت به خدمات خود ادامه دهند، ظرف این مدت کوتاه بنده نقش نظارتی خواهم داشت ، اما اگر در جایی ناگزیر شوم هم در جهت اصلاح مدیریت اقداماتی خواهد شد.

علیرضا عالیپور تصریح کرد: به مسئولین ملی میگویم ساختار مدیریت شهری ناقص است و شهرداری تنها بخشی از آن است و شورای شهر نیز تنها شورای مدیران شهرداری است نه شورای تمام مدیران شهر لذا تمام مدیران شهر در
در دو مسئله می بایست کمک کنند:

وصول حق آلایندگی
وی اظهار کرد: اجراییه ها علیه شهرداری کشیده میشود اما اجراییه های شهرداری به بهانه های امنیتی لغو می شود، لذا باید پرسید شهر را چگونه باید اداره کرد؟

۱۵۰۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری اهواز است و ما می بایست آن را تامین و پرداخت کنیم.
سرپرست جدید شهرداری اهواز در پایان خاطرنشان کرد: این تغییر در روند اجرای پروژه ها خللی وارد نکرده ، لذا از تمام مسئولین درخواست میکنیم که به همکاری خود با شهرداری ادامه دهند، چراکه اتلاف وقت به منزله اتلاف
بیت المال و یاس مردم و پرسنل شهرداری خواهد بود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.