تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

اهداف تولیدی نفت و گاز مارون در شش ماهه نخست ۱۴۰۱ تحقق یافت

  • کد خبر : 14461
  • 30 شهریور 1401 - 12:18
اهداف تولیدی نفت و گاز مارون در شش ماهه نخست ۱۴۰۱ تحقق یافت
امید جنوب - سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون اعلام کرد این شرکت توانسته است تولید نفت خام خود را در شش ماه نخست سال جاری به میزان 101 درصد برنامه ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران تحقق بخشد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای جنگ تحمیلی در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، توانمندی امروز صنعت نفت و رسیدن به مقصد خوداتکایی را نتیجه جانفشانی شهدا و ایثارگران دانست و گفت: خوشبختانه علیرغم تنگناهای اقتصادی و شرایط خاص عملیاتی موفق شدیم به اهداف تولیدی خود و حتی فراتر از آن دست یابیم.

وی افزود: در راستای حفظ ایمنی و محیط زیست پیرامون تاسیسات شرکت، پروژه ایمن سازی  16 کیلومتر از خطوط  لوله زیرزمینی۶ اینچ مایعات اصلی و ۱۴ اینچ گاز اصلی ایستگاههای تقویت فشار گاز شرکت را در دستور کار قرار دادیم که در موعد مقرر به اتمام رسید.

مهندس ناصری با بیان اینکه خط مذکور روزانه ۴۰ میلیون فوت مکعب گاز آسماری مارون را از مجموعه های مارون ۲(آغاجاری) و مارون ۵ به NGL  700 و ۸۰۰ ارسال می کند، گفت: بخاطر مجاورت این خط با رودخانه جراحی و تعدادی روستا، ایمن سازی آن از اهمیت زیادی برخوردار بود تا هیچگونه خطری مجاوران محترم تاسیسات فراِیندی را تهدید نکند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.