تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

انجام ۲۱ عملیات آتش‌نشانی در اهواز در پی بارندگی

  • کد خبر : 6546
  • 28 آذر 1400 - 11:50
انجام ۲۱ عملیات آتش‌نشانی در اهواز در پی بارندگی
امید جنوب-رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۲۱ عملیات اطفای حریق و امدادی در پی بارندگی در شبانه‌روز گذشته توسط آتش‌نشانان خبر داد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: روز گذشته (۲۷ آذرماه) عملیات‌های مهار حریق ساختمان متروکه در ساعت ۱۳ دقیقه بامداد در منطقه امانیه، اتاق آسانسور ساختمان مسکونی ساعت ۱۴:۵۸ در منطقه کمپلو خیابان شهرداری به علت اتصال برق و منزل مسکونی ساعت ۲۳:۱۴ در شهرک برق خیابان پرنیان ۲ به علت اتصال برق سیم سیار، توسط آتش‌نشانان انجام شدند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، وی با اشاره به مهارحریق ترانس‌های برق در مناطق کیان‌آباد، مسیر اهواز خرمشهر و بلوار اکباتان افزود: مهار حریق کنتور برق منازل مسکونی در مناطق کوی رمضان، شهرک برق، کیانشهر، پردیس، کیان‌آباد، آخر آسفالت و پایه برق در مناطق برومی پادگان شهید درویش، خرمکوشک و ۳۰ متری جنب سینما اکسین از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش‌نشانان گزارش شده است.

قنبری با اشاره به واژگونی خودرو تریلر کشنده ولوو در ساعت ۱۱:۳۸ در آزادراه خلیج فارس کیلومتر ۲۰ تصریح کرد: این حادثه منجر به کشته شدن راننده خودرو شد و آتش‌نشانان با ایمن‌سازی مسیر و تجهیزات برش و تخصصی، جسد راننده را از اتاقک خودرو خارج کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: آتش‌نشانان یک مرد ۳۳ ساله را در پارک افشاری در منطقه امانیه که درون چاه سقوط کرده و از ناحیه پای راست دچار شکستگی شده بود، خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند. آتش‌نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور در کیانپارس خیابان الهام و شهریور غرب ، ۳۰ متری نبش جهانیان سه شهروند را نجات دادند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.