تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5

امکان ثبت صاحبان مشاغل در سامانه ۱۱۸ فراهم شد

  • کد خبر : 10440
  • 05 اردیبهشت 1401 - 12:39
امکان ثبت صاحبان مشاغل در سامانه ۱۱۸ فراهم شد
امید جنوب - مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: صاحبان مشاغل می‌توانند با ارایه مستندات، شغل خود را در سامانه ۱۱۸ ثبت کنند تا در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا، رحیم فلاح زاده بیان کرد: برای  کمک به بخش تولید و تسهیل در روند خدمات رسانی به صاحبان مشاغل و صنایع برای ثبت شماره تلفن ثابت و همراه، دارندگان مشاغل می‌توانند با مدارک و مستندات قانونی خود، بسته به نوع کسب و کار مانند پروانه فعالیت، جواز کسب با ذکر نام و دارای اعتبار اتحادیه و با مراجعه به امور مشترکان مخابرات محل خود، نسبت به ثبت تلفن خود در سامانه پاسخگویی ۱۱۸ اقدام کنند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با شماره گیری تلفن ۳۳۳۳۳۳۳۳ با پیش کد هر استانی به سامانه اطلاعات پاسخگویی ۱۱۸ آن استان وصل شده و خدمات اطلاعات ۱۱۸ مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی بیان کرد: در ۲ ماه پایانی پارسال مرکز ۱۱۸ مخابرات خوزستان در نوبت شب به ترتیب به استان‌های بوشهر با ۶ هزار، کرمان با ۱۰ هزار و استان هرمزگان با ۶ هزار و ۲۰۰ تماس خدمات رسانی انجام داد. این خدمات رسانی همچنان برای ۲ استان کرمان و بوشهر ادامه دارد که در یک ماه اخیر به ترتیب بالغ بر پنج هزار و سه هزار تماس را جوابگو بوده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: در یک ماه گذشته تعداد تماس‌ها به سامانه ۱۱۸ از طریق تلفن همراه ۳۱۱ هزار و ۱۹۰ مورد، و از تلفن ثابت ۹۳ هزار و ۱۹۰ مورد بوده است.

فلاح زاده  ادامه داد: مشترکان به منظور حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره ویروس کرونا، از مراجعه حضوری خودداری کرده و خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری از دیگر درگاه‌های مخابراتی از قبیل ۹۹۹۰، ۲۰۰۰، ۲۰۲۰، ۲۰۱۱۷، ۲۰۱۰، کد ستاره ۲۰۲۰ مربع (از تلفن همراه)، برنامه همراه من و مخابرات من و… دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.