تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
9

امضای تفاهمنامه برای توسعه طرح های آبرسانی در خوزستان

  • کد خبر : 949
  • 14 مرداد 1400 - 11:34
امضای تفاهمنامه برای توسعه طرح های آبرسانی در خوزستان
امید جنوب - تفاهم نامه توسعه و اجرای طرح های آبرسانی به مناطق روستایی خوزستان بین شرکت آب و فاضلاب و بسیج سازندگی این استان امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، محمدرضا کرمی نژاد روز پنجشنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه میان آبفا خوزستان و بسیج سازندگی استان اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه و قرارداد منعقد شده با بسیج سازندگی مقرر شد تا حدود ۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری در مناطق درگیر با تنش آبی اجرا شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده امیدواریم طی یک تا ۲ ماه آینده مشکل تامین و توزیع آب دیگر روستاهای درگیر با تنش آبی مرتفع شود.

کرمی نژاد با بیان اینکه روستاهای دارای تنش آبی در اولویت طرح های تامین آب قرار دارند، گفت: تامین پایدار آب روستاها از اولویت های این شرکت است و تا امروز مشکل ۲۰۰ روستای دارای تنش آبی برطرف شده است.

فرمانده بسیج سازندگی نیز با اشاره به مشارکت و همکاری بسیج با شرکت آبفا خوزستان برای حل مشکل کم آبی یا بی آبی استان خصوصا در مناطق روستایی، احداث مجتمع ها و خطوط آبرسانی را گامی مهم برای رسیدن به این هدف دانست و تصریح کرد:  این تفاهم نامه در راستای شتاب بخشی به طرح های مقیاس کوچک آبرسانی از سوی بسیج سازندگی است.

خشکسالی موجب تنش آبی در بیش از ۷۰۰ روستای خوزستان شده است.

تاکنون مشکل تنش آبی ۲۰۰ روستای خوزستان برطرف شده است

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.