تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

اقدامات ارزشمند شهرداری اهواز، پویایی خاصی در حوزه عمرانی به شهر بخشیده است

  • کد خبر : 9413
  • 24 اسفند 1400 - 22:39
اقدامات ارزشمند شهرداری اهواز، پویایی خاصی در حوزه عمرانی به شهر بخشیده است
امید جنوب _ محمد خانچی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در بازدید از روند پروژه های عمرانی به همراه شهردار اهواز هدف از این بازدید را بررسی وضعیت و برنامه‌ریزی در تسریع پروژه های سطح شهر اهواز عنوان کرد.

به گزارش امید جنوب، محمد خانچی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در بازدید از روند پروژه های عمرانی به همراه شهردار اهواز هدف از این بازدید را بررسی وضعیت و برنامه‌ریزی در تسریع پروژه های سطح شهر اهواز عنوان کرد.

وی گفت: با اقدامات بسیار ارزشمندی که برای تغییرات کالبدی شهر صورت گرفته، اهواز تبدیل به یک کارگاه فعالیت‌های عمرانی شده است و پروژه ها یکی پس از دیگری فعال شده اند که این اتفاق پویایی خاصی را در حوزه عمرانی به شهر بخشیده است.

خانچی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به آستانه نوروز گفت: ضروری بود که در ایامی که به عید نوروز نزدیک می شویم در بحث ترمیم نوارهای حفاری فاضلاب و مسائل حوزه شهری وسواس بیشتری به خرج دهیم.

وی با اشاره به پروژه میدان دانشگاه شهید چمران افزود: این تقاطع که نقش مهمی در بهبود کیفیت ترافیک شهری دارد، یکی از مهمترین مطالبات و انتظارات به حق مردم است که بر اساس وعده پیمانکار و پیگیری های شهردار محترم تا شهریور سال آینده عملیات اجرایی آن محقق خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که یک نهضت آسفالت در سطح شهر اهواز با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان رخ دهد و با همکاری آبفا و شهرداری و پیمانکار های مختلفی که در محلات متعدد مستقر شده‌اند اقدامات شایسته‌ای در راستای استانداردهای مطلوب شهری تا قبل از سال جدید برای شهروندان صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.