تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
5

افزایش ۷۰ درصدی حجم کارهای تعمیرات اساسی در شرکت گچساران

  • کد خبر : 6216
  • 22 آذر 1400 - 9:42
افزایش ۷۰ درصدی حجم کارهای تعمیرات اساسی در شرکت گچساران
امید جنوب _ مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب از افزایش ۷۰ درصدی حجم كارهای انجام گرفته تعمیرات اساسی در شركت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ،به نقل از پرتال اطلاع رسانی نفتخیز، مهندس امید کیانی گفت: با همکاری عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مدیریت‌­های تدارکات و امور کالا و ترابری، حجم کارهای تعمیرات اساسی در ۸ ماه ابتدای سال جاری در ناحیه گچساران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۷۰درصدی داشته است که علیرغم مشکلات پیش‌رو انجام تعمیرات اساسی مطابق و همگام با برنامه در حال انجام است.

 وی افزود: همچنین این مدیریت ضمن صیانت از تولید نفت و گاز طی این مدت ۲۱دستگاه ماشین آلات فرآیندی، ۷ ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز، ۴ کارخانه گاز و گاز مایع، ۴۱ تجهیز از واحدهای بهره برداری و ۱۷ تجهیز از واحدهای نمکزدایی را اتمام و یا در دست تعمیر طبق برنامه دارد.

 مهندس کیانی با اشاره به مسئولیت تعمیرات اساسی تاسیسات و ماشین‌آلات فرایندی دوار بالای ۴۰۰۰ اسب بخار را در گستره مناطق نفتخیزجنوب، گفت: این مهم به منظور دستیابی به تولید پایدار و افزایش آن در شرایط سخت تحریمی و کمبود قطعات یدکی، از طریق راهبری عملیاتی با تنوع کلیه تاسیسات، تجهیرات و ماشین‌­آلات دوار و با همراهی شرکت‌های دانش بنیان داخلی انجام می‌­شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.