تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
15

افزایش ۲۲ درصدی واردات کالا در بندر خرمشهر هشت ماهه امسال

  • کد خبر : 5643
  • 07 آذر 1400 - 12:15
افزایش ۲۲ درصدی واردات کالا در بندر خرمشهر هشت ماهه امسال
امید جنوب - مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: عملیات تخلیه و واردات کالا در بندر خرمشهر در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، نوراله اسعدی یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت تخلیه کالای عمومی نیز در بخش  فله خشک، جنرال کارگو و  متفرقه در بندر خرمشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۶۰ درصدی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب بندر خرمشهر برای ارتباط تجاری با کشورهای منطقه در خصوص حمل و نقل کانتینری، افزود: از ابتدای سال جاری عملیات تخلیه کالای کانتینری بر اساس تعداد TEU در بندر خرمشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در هشت ماهه سال جاری بیش از ۶۸ هزار و ۵۸۰ دستگاه کامیون در بندر خرمشهر تردد داشته که در مقایسه با همین مدت در سال گذشته ، بندر خرمشهر رشد ۹درصدی را تجربه کرده است.
بندرخرمشهر با برخورداری از۲۰ پست اسکله،۲۳۰ هکتار وسعت و با استفاده از پتانسیل منطقه تجاری صنعتی آزاد اروند و بهره مندی از مزایا و معافیت های منحصر به فرد در منطقه، آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران و خطوط مختلف کشتیرانی را دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5643

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.