تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

افزایش مشارکت های مردمی با ایجاد سازمان سرمایه گذاری

  • کد خبر : 8847
  • 06 اسفند 1400 - 14:20
افزایش مشارکت های مردمی با ایجاد سازمان سرمایه گذاری
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: دستورالعمل جدید سرمایه‌گذاری بسیار کوتاه شده است و سرمایه‌گذار تنها به سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی مراجعه می‌کند و تمام اقدامات در این سازمان انجام می‌شود.
افزایش مشارکت‌های مردمی با ایجاد سازمان سرمایه‌گذاری

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا، محمد علی پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اهمیت پرداختن به سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: بدیهی است که اهواز نمی‌تواند بدون جذب سرمایه‌گذار فاصله خود با سایر کلان‌شهرها در ارتباط با شهرسازی، فضای سبز، مبلمان و سایر موارد شهری را جبران کند.

وی افزود: با جذب سرمایه‌گذاران در دوره‌های چهار و هشت ساله، فاصله اهواز با سایر کلان‌شهرها قابل جبران خواهد بود و تمام اعضا بر این موضوع اتفاق نظر دارند، اما در این راه مشکلاتی از جمله بروکراسی اداری در سازمان وجود دارد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: برخی مشکلات نیز خارج از سازمان بوده که از جمله آن می‌توان به جو ایجاد شده نسبت به امنیت نداشتن سرمایه‌گذاری در اهواز اشاره کرد که این امر علاوه‌بر سازمانی که سرمایه‌گذاری را پذیرفته به سایر سازمان‌ها نیز مربوط می‌شود.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در حوزه وظایف و اختیارات خود فرایند سرمایه‌گذاری را کوتاه و تسهیل کرده است و تمام مواردی که سرمایه‌گذار باید در نظر بگیرد تنها در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی انجام می‌شود و جریان رفت و برگشت در سازمان‌ها و مناطق شهرداری را حذف کرده‌ایم.

پورموسوی اضافه کرد: در دستورالعمل جدید سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذار تنها به سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی مراجع می‌کند و تمام اقدامات در این سازمان انجام می‌شود، اعضای شورای اسلامی شهر اهواز نیز خواهان کمک به سرمایه‌گذاران جهت تسهیل انجام اقدامات هستند.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل جدید به‌زودی در صحن شورای اسلامی شهر بررسی و مصوب خواهد شد، ادامه داد: شورای اسلامی شهر در حال بررسی بودجه ۱۴۰۱ است که پس از آن اساسنامه جدید سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در دستور کار و مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت موافقت اعضا تصویب و ابلاغ خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: در خصوص مسائل بیرون سازمانی نیز شورای اسلامی شهر همکاری خواهد کرد و در تلاش هستیم تا سازمان‌های دیگر را برای تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری تشویق کنیم، همچنین در این امر مشوق‌هایی تعیین شده و استاندار خوزستان نیز قول همکاری و مساعدت داده است تا شاهد نتایج مؤثری در این زمینه باشیم‌

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.