تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
5

افزایش ظرفیت سالن ترانزیت فرودگاه گچساران

  • کد خبر : 4662
  • 05 آبان 1400 - 9:28
افزایش ظرفیت سالن ترانزیت فرودگاه گچساران
امید جنوب - سالن ترانزیت فرودگاه خلبان شهید ابراهیم امید بخش شهرستان توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزایش ظرفیت شد

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی ، علی کردلو مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر افزود: به منظور تکریم و رفاه حال همشهریان و همچنین مسافرین عزیز از استان‌ها و شهرستان‌های همجوار تاسیسات نفت و گاز ، ظرفیت سالن انتظار فرودگاه با احداث ساختمان جدید دو برابر شد و به زودی افتتاح میگردد.

مدیر خدمات عنوان کرد : این پروژه عام‌المنفعه که با مشارکت دو مجموعه شرکت پتروشیمی و نفت و گاز گچساران انجام گرفت به منظور رفع مشکل در قسمت اداری ، ساختمان در دوطبقه طراحی ، اجرا و به بهره‌برداری رسید .

کردلو در ادامه با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن و اثرات ویروس کرونا در جهت صیانت از تولید پایدار گفت: با افتتاح پروژه های عام المنفعه و افزایش ظرفیت پیش بینی تولید در صنعت نفت و گاز ، چرخ‌های اقتصاد با سرعت در حال پیشروی است وسازندگی همچنان تداوم دارد .

مدیر خدمات در پایان از مردم صبور و ولایتمدار شهرستان های گچساران و محیط های پیرامونی در استانهای همجوار که فضای موجود و کاستی ها را تحمل کردند تا شاهد به ثمر نشستن این ظرفیت با شرایط مطلوب تر باشد ، تشکرو از تمامی عزیزانی که به نوعی در طراحی و اجرای این پروژه نقش داشتند قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4662

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.