تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
10
معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز گفت:

افزایش سرعت پروژه‌های عمرانی اهواز

  • کد خبر : 9809
  • 16 فروردین 1401 - 21:44
افزایش سرعت پروژه‌های عمرانی اهواز
امید جنوب - معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه‌های عمرانی شهرداری این کلان‌شهر سرعت می‌گیرد.

به مگزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا، پرویز حسینی ، اظهار کرد: تقاطع‌های غیرهمسطح شهید قربانی و شهید کجباف دو مورد از پروژه‌های مهم عمرانی شهر اهواز هستند، در پروژه شهید کجباف بر خلاف پروژه شهید قربانی، مشکل اصلی در نصب سگمنت است که این مسئله به پیمانکار مربوطه متذکر شده است.

وی افزود: برای پروژه شهید کجباف تولید سگمنت‌ها در سایت برومی در حال انجام است و از آنجایی که این سگمنت‌ها نصب نمی‌شود، تصور این است که پروژه با سرعت کمی پیش می‌رود، اما در واقع باید میزان تولید به اندازه‌ای برسد که بر اساس مسائل ایمنی نصب آنها به صورت مداوم انجام شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز گفت: در حال حاضر سرعت فعالیت پروژه و بخش عمده آن در تولید سگمنت‌ها است تا بتوانیم طبق برنامه‌ریزی انجام شده در خردادماه سال جاری بخش ال ۳۰۰ این پروژه را افتتاح کنیم.

وی در خصوص روند فعالیت پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید قربانی، تاکید کرد: با توجه به تولید میزان زیادی از سگمنت‌های مورد نیاز پروژه توسط پیمانکار، فعالیت آن با سرعت بیشتر و قابل مشاهده‌تر از تقاطع شهید کجباف پیش می‌رود.

حسینی ادامه داد: شش قطعه جدید در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید قربانی آماده نصب است؛ لذا با توجه به فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها و از آنجایی که فعالیت جرثقیل جابه‌جاکننده قطعات منجر به ترافیک می‌شود، پایان هفته این شش قطعه نصب و یکی از مسیرهای آن باز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان شهریورماه سال‌جاری تقاطع شهید قربانی به بهره‌برداری برسد، همچنین در حال رایزنی هستیم تا مسیر رفت و برگشت شمال به جنوب این تقاطع را در خردادماه افتتاح کنیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.