تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8

افتتاح نمایشگاه خدمت بی منت با حضور سردار شاهوارپور

  • کد خبر : 5500
  • 01 آذر 1400 - 12:23
افتتاح نمایشگاه خدمت بی منت با حضور سردار شاهوارپور
امید جنوب - نمایشگاه خدمت بی منت همزمان با هفته مبارک بسیج در محل مجتمع فرهنگی رفاهی فجر و با حضور سردار شاهوار پور فرمانده محترم سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان و هیات همراه افتتاح گردید .

به گزارش امید جنوب ، در این نمایشگاه توانمندی ، فعالیت ها و اقدامات موسسات و شرکت های تابعه نمایندگی بنیاد تعاون بسیج در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته می شود.

دکتر منصور شوشتری دبیر اجرایی نمایشگاه و مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت : با حول و قوه الهی و با همیاری و همکاری موسسات و شرکت های تابعه بنیاد تعاون بسیج و پشتیبانی های فرماندهی  محترم سپاه استان و همچنین سردار باقری جانشین محترم سپاه ولی عصر و مسئول  نمایندگی بنیاد تعاون بسیج این نمایشگاه با هدف آشنایی بسیجیان ، مسئولین و آحاد بازدیدکنندگان با خدمات قابل ارائه بنیاد در محورهای بهداشت و درمان ، مسکن و عمران ، پشتیبانی از کسب و کارهای خانگی، حمل و نقل جاده ای ،  علمی و آموزشی و … به مدت ۱۰ روز برگزار می گردد .
دبیر برگزاری نمایشگاه افزود :  در این نمایشگاه علاوه بر معرفی خدمات مورد اشاره ، انواع محصولات غذایی، صنایع دستی ، ترشی جات و شیرینی جات خانگی که با حمایت مجموعه بسیج و توسط کارآفرینان و تولیدکنندگان بسیجی استان تولید شده اند بصورت مستقیم عرضه و به فروش رسیده و نیز خدمات قابل ارائه مرکز مهرشفا بسیج موسسه خدمات درمانی بسیجیان شامل بسته های بیمه های مکمل درمان، تامین اجتماعی ، مددکاری ، درمان زوج های نابارور ، صدور کارت اخذ درمان  و .. معرفی می گردند.. از جمله خدمات جنبی دیگر این نمایشگاه      می توان به ویزیت رایگان توسط پزشک ، معاینات اولیه پزشکی مراجعه کنندگان (تست قند ، فشار خون، بینایی سنج ، اندازه گیری قد و وزن و …) اشاره کرد .
نمایشگاه خدمت بی منت با حضور موسسات خدمات درمانی بسیجیان ، علمی آموزشی رزمندگان ، مسکن و عمران اجتماعی بسیج ، شرکت های یاس نوین پارسه ، جوان سیر ایثار و سازمان بسیج سازندگی  تا تاریخ ۸ آذر ماه جهت بازدید خانواده های محترم از ساعت ۱۰ لغایت۲۲ دائر می باشد .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5500

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.