تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4

افتتاح خانه هلال سردار شهید حمید تقوی فر در منطقه فاز۲پادادشهر اهواز

  • کد خبر : 6602
  • 29 آذر 1400 - 9:44
افتتاح خانه هلال سردار شهید حمید تقوی فر در منطقه فاز۲پادادشهر اهواز
امید جنوب - افتتاح خانه هلال سردار شهید حمید تقوی فر در منطقه فاز۲پادادشهر اهواز

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛آیین افتتاح خانه هلال سردار شهید سید حمید تقوی فر در منطقه فاز ۲ پادادشهر اهواز  با حضور دکتر خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، سید محمود موسوی مدیرکل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، دکترشیرمردی عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمرخوزستان،باقری رئیس هلال احمر شهرستان اهواز و جمعی از مسئولین محلی در حسینیه شهید رشیدیان برگزار شد.

دکتر علی خدادادی در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید تقوی فر و شهید معماری که خود فرزند شهید بوده و با ادامه راه و سیره پدرانشان به مقام والای شهادت دست یافتند را گرامیداشت و این عزیزان را بهترین انتخاب ها برای الگوپذیری معرفی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به برخی شرح وظایف خانه های هلال، بر لزوم آموزش همگانی و گسترش سطح توانمندی های خود امدادی و دگر امدادی در آحاد جامعه و افزایش سطح تاب آوری اجتماعی تاکید کرد.

وی همچنین از شناسایی سوش جدید ویروس کرونا در کشور و سرعت انتشار بالای امیکرون خبر داد و علاوه بر دعوت همگانی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی ،واکسیناسیون را یکی از مهمترین عوامل موثر در کنترل موج همه‌گیری و عبور از شرایط کرونایی توصیف کرد و خواستار توجه و استقبال جامعه از واکسینه شدن در مقابل ویروس کوئید ۱۹ شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.