تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
51

اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر شادگان انتخاب شدند

  • کد خبر : 1118
  • 16 مرداد 1400 - 13:57
اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر شادگان انتخاب شدند
امید جنوب - اعضای هیات رییسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر شادگان روز شنبه با حضور فرماندار این شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، فرماندار شادگان در این نشست در سخنانی گفت:شورای اسلامی شهر باید با مدیریت امکانات ، نیروها و بهره وری مناسب در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان گام بردارد.

امید صبری‌پور از اعضای شورای شهر شادگان خواست با وحدت و همدلی و با تمام توان در راستای تغییر چهره و سیمای شهری شادگان تلاش کنند تا مشکلات مردم در این زمینه کاهش یابند ضمن اینکه تلاش در راستای افزایش سطح رفاه شهروندان باید در اولویت شورای اسلامی شادگان قرار گیرد.

وی پرداخت به موقع حقوق پرسنل و کارکنان شهرداری، نظارت بر روند طرح ها و تسریع در تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام شهرداری را خواستار شد و افزود: تامین درآمد پایدار برای مجموعه شهرداری موضوعی است که باید به طور جدی در راس برنامه های شورا و شهرداری شادگان قرار گیرد.   

صبری‌پور گفت: یکی از بهترین مزیت های کار و فعالیت در شورا و مدیریت شهری این است که نتیجه آن به سرعت قابل لمس و برای مردم نمایان شده و باعث جلب رضایت عمومی می‌شود.

در این نشست حمید حاجی‌زاده به عنوان رئیس شورا ، حسین اکبری‌فر نایب رئیس ، سید عبدالحسین آلبوشوکه منشی همچنین مرتضی ادگی و جعفر ربیعی به عنوان عضو شورای اسلامی شهر شادگان برای مدت یک سال انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.