تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6
شهردار اهواز مطرح کرد:

اعتلای جایگاه روابط عمومی ها، اولویت ما در مجموعه مدیریت شهری است

  • کد خبر : 7783
  • 27 دی 1400 - 10:09
اعتلای جایگاه روابط عمومی ها، اولویت ما در مجموعه مدیریت شهری است
امید جنوب - در نشست عصر امروز شهردار اهواز با مدیران ارتباطات مناطق ، معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری که در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد ، ابتدا برخی از مدیران ارتباطات به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در جهت بهبود عملکرد روابط عمومی ها پرداختند .

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، اداره کل ارتباطات ، رضا امینی در این نشست ضمن اشاره به جایگاه روابط عمومی ها به عنوان چشم بینا و گوش شنوای هر سازمان گفت: برای جلب مشارکت مردم ، نیازمند افزایش اعتماد و همچنین تقویت سرمایه های اجتماعی هستیم که تحقق این امر به نوع عملکرد و نقش آفرینی روابط عمومی ها در حوزه‌های مختلف دارد .

وی ضمن اشاره به نقش روابط عمومی در حوزه مدیریت شهری گفت: حوزه ارتباطات امری دو سویه و دوطرفه و یک حلقه اتصال بین مردم و مسئولان می باشد که در این راستا باید هوشمندانه به عنوان یک رابط توانمند در برقراری ارتباط دو طرفه بهترین عملکرد را داشته باشیم .

وی همچنین ضمن رونمایی از سامانه معابر شهر با اشاره به هفت هزار معبر با نام در شهر و تعدادی معبر بی نام به مهم بودن موضوع نامگذاری معابر شهری اشاره کرد و افزود: پیوستگی معابر ، استفاده از اسامی درست و همچنین نامگذاری بر اساس فرهنگ مردم ، از موضوعاتی است که باید در این حوزه به آن اهتمام ویژه داشت ؛ چرا که در حوزه شهری نامگذاری معابر باید بر اساس رویکردهای دقیق پژوهشی و خواست و اراده جامعه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم شهری انجام شود‌.

امینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره سامانه نظرسنجی هم افزود : لزوم استفاده از نظراتِ شهروندان به عنوان ذینفعان اصلی در فرآیند برنامه ریزی و مدیریت شهری ، در ارتقاء و کیفیت زندگی آنان امر مهم دیگری است که به توسعه و پیشرفت شهر شتاب بیشتری خواهد داد .
این مقام مسئول ضمن ارزیابی نقش روابط عمومی ها در کاهش نارضایتی‌ها نیز گفت : مردم حق دارند که به صورت کامل از اقدامات و خدمات ارائه شده توسط شهرداری مطلع باشند ؛ بنابراین باید با اطلاع رسانی قوی ، دقیق و به موقع ، پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

شهردار اهواز در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران ارتباطات شهرداری، از رشد و تقویت حوزه های ارتباطات و روابط عمومی های شهرداری در روزهای آتی خبر داد .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.