تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
9

استقبال از نمایشگاه پژوهش و حضور پژوهشگران در غرفه شهرداری اهواز

  • کد خبر : 7037
  • 10 دی 1400 - 18:10
استقبال از نمایشگاه پژوهش و حضور پژوهشگران در غرفه شهرداری اهواز
آخرین روز از برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار دستگاههای اجرایی استان خوزستان با حضور غرفه های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، ادارات و سازمان های دولتی در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، همزمان با آخرین روز از برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار دستگاههای اجرایی استان خوزستان که با حضور غرفه های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، ادارات و سازمان های دولتی در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد، شهروندان، پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و جمعی از مسئولین استانی ضمن بازدید از غرفه‌ها، از نزدیک با تولیدات علمی و پژوهشی آن مراکز آشنا شده و در مراسم اختتامیه حضور یافتند.

در این مراسم مسعود ارائی مدیر قراردادهای شهرداری اهواز، اظهار کرد: در هفته پژوهش هستیم و این نمایشگاه به همین مناسبت برگزار شده است و لازم می دانم از برگزار کنندگان این نمایشگاه تشکر و این هفته را به همه پژوهشگران تبریک بگویم.

وی با اشاره به مدت زمان برگزاری این نمایشگاه، افزود: انتظار می رفت که روزهای بیشتری برای برپایی این نمایشگاه اختصاص یابد و قطعا با مدت زمان بیشتر استقبال بهتری را شاهد خواهیم بود و سه روز مدت زمان کمی است.

مدیر قراردادهای شهرداری اهواز گفت: امیدوارم در سالهای آینده شاهد افزایش مدت ببشتر برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش با اطلاع رسانی بهتر باشیم و همه بتوانند از پژوهش های کاربردی که در بحث شهری و مباحث تحقیقاتی کاربرد دارد‌ بهرمند شوند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری اهواز در زمینه پژوهشی تا کنون کارهای بسیار انجام داده است و توانسته در بخش فناوری موفق عمل کند‌.

گفتنی است؛ مراسم اختتامیه نمایشگاه پژوهش امروز ۹ دی ماه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.