تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
5
رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر اهواز مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت نخبگان برای ایجاد تحول پایدار در شهر

  • کد خبر : 7253
  • 14 دی 1400 - 0:11
استفاده از ظرفیت نخبگان برای ایجاد تحول پایدار در شهر
امید جنوب _ رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر اهواز گفت: برای ایجاد تغییر و تحول پایدار در شهر نیازمند حضور شهروندان، نخبگان و سازمان‌های مردم نهاد هستیم.

به گزارش خبرنگار امید جنوب ، محمد مهدی مطیعی در نشست تخصصی نخبگان و کارشناسان شهری در حوزه محیط زیست و فضای سبز، اظهار کرد: اینکه ما فکر کنیم شورای شهر، کمیسیون یا شهرداری آن هم با وجود مشکلات موجود می‌تواند گره‌گشا باشد و کار و چالش‌های شهر را کاهش دهد قطعاً تصوری خارج از منطق و واقعیت‌های موجود است.

وی افزود: اگر قرار باشد تغییر و تحولی در این شهر اتفاق بیفتد، باید پایدار و نهادینه شود و تک تک شهروندان، نخبگان فرهیختگان و سازمان‌های مردم نهاد پای کار آمده و نقش خود را به خوبی و در مسیر مناسب ایفا کنند.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر اهواز گفت: این نشست‌ها را برگزار و مجموعه نخبگان و فرهیختگان این حوزه را ساماندهی می‌کنیم تا گروه‌های مختلف و متناسب با مشکلات اقدام کنند و بتوانیم به سرعت، ارائه راه‌های چکش کاری شده و مطابق با وضعیت موجود تصمیم درستی بگیریم.

وی تصریح کرد: این قول را به شهروندان می‌دهیم که این فرایند، روند و نگاه مثبت که در جامعه فرهیخته و نخبه استان خوزستان به خصوص دانشگاه‌های شهر اهواز وجود دارد، نوید روزهای روشن پیش رو را به ما می‌دهد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.