تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6

استفاده از ظرفیت خودرویی آمادو پشتیبانی سپاه برای امدادرسانی به اندیکا

  • کد خبر : 4099
  • 19 مهر 1400 - 10:53
استفاده از ظرفیت خودرویی آمادو پشتیبانی سپاه برای امدادرسانی به اندیکا
امید جنوب - مسئول آماد و پشتیبانی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از توزیع یک‌صد تانکر آب ثابت و ساماندهی کمک‌های معیشتی برای خدمت رسانی به روستاییان زلزله‌زده اندیکا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سرهنگ پاسدار سیدرسول موسوی روز دوشنبه در خصوص آخرین اقدامات برای کمک رسانی به مردم زلزله زده شهرستان اندیکا در جمع خبرنگاران در منطقه چلو این شهرستان، اظهار داشت: باتدبیر و دستور فرمانده سپاه استان خوزستان بلافاصله پس از وقوع زلزله در این منطقه، معاونت و پشتیبانی سپاه ولیعصر( عج) با بسیج تمامی امکانات خودرویی و تهیه موادغذایی اولیه برای کمک به مردم اندیکا وارد میدان شد.

وی افزود: مواد غذایی، تانکر آب ثابت، آب معدنی، پتو، چراغ خوراک پزی از جمله ملزومات اولویت‌دار برای کمک به مردم آسیب دیده اندیکا بود که در همان ابتدا تهیه و توزیع شد.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: همچنین امروز تعدادی بسته‌ مواد غذایی بین مردم روستاهای آسیب دیده توزیع شد و این خدمات رسانی همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: امید است بتوانیم با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های معاونت آماد و پشتیبانی، تا اندازه ای از دغدغه های مردم در زمینه معیشت و مشکلات رفاهی کم کنیم.

سرهنگ پاسدار موسوی گفت: تاکنون ۵۰۰ بسته موادغذایی، ۵۰ عدد چراغ خوراک پزی نفتی و یک‌صد دستگاه تانکر ثابت آب در منطقه زلزله زده توزیع شده و سایر اقلام مورد نیاز کمکی نیز در راه است که بلافاصله پس از دریافت بین مردم این روستاها توزیع می شوند.

 زمین‌لرزه‌ای با قدرت پنج درجه در امواج درونی زمین(ریشتر) ساعت ۲ و ۴۶ دقیقه بامداد روز شنبه ۱۷مهر، شهرستان اندیکا را در شمال شرق خوزستان لرزاند. زمین‌لرزه از ۱۲ مهر تاکنون چندین بار شهر قلعه خواجه مرکز اندیکا و بخش چلو این شهرستان را به لرزه در آورده است که باعث تخریب صددرصدی برخی از منازل روستاییان و آسیب به عشایر شده است.

همچنین زمین لرزه ای در مقیاس ۴.۲ ریشتر بامداد امروز دوشنبه ۱۹ مهرماه قلعه خواجه در خوزستان را برای چندمین بار در یک هفته اخیر لرزاند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.