تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6
با صدور پیامی؛

استاندار خوزستان روز دانشجو را تبریک گفت

  • کد خبر : 5977
  • 17 آذر 1400 - 1:15
استاندار خوزستان روز دانشجو را تبریک گفت
امید جنوب-«صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو پیامی صادر کرد و این روز را به جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شانزدهم آذر ماه، سالروز شهادت دانشجویان مبارز ایران اسلامی در سال ۱۳۳۲ است، جوانان آزاده ای که از هستی خویش گذشته و جان خود را در طبق اخلاص نهاده و نماد استکبار ستیزی، استقلال طلبی و آزادی خواهی شدند.

روز دانشجو یاد آور نقش بنیادین این قشر فرهیخته، فهیم و عدالت خواه در مبارزه با زیاده خواهی و سلطه جویی ابرقدرتها و خودکامگی حاکمان ظالم و ستمگر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این روز بزرگ را به همه دانشجویان بصیر و فهیم، به ویژه جامعه فرهیخته دانشگاهی استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در ظل توجهات الهی و عنایات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که به درستی ادامه مسیر نهضت دانشجویی را مشخص نموده و فرمودند: جنبش دانشجوئی در تاریخ کشور همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و به شدت عدالتخواه بوده است و امروز نیز باید در قامت افسران جنگ نرم در مبارزه علمی و آرمانی با دشمنان باشند.

دانشجویان عزیز و فرهیخته از طریق مطالبه گری، حضور و فعالیت مداوم و موثر در تمامی عرصه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و نیز با ارائه راهکارهای علمی و عملی بتوانند در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی گام بردارند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.