تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4

استارت آپ کشوری پسماند شهری در اهواز برگزار می شود

  • کد خبر : 12463
  • 23 تیر 1401 - 10:35
استارت آپ کشوری پسماند شهری در اهواز برگزار می شود
امید جنوب - سید فرج موسوی اظهار کرد: ایجاد حرکت‌های استارت‌آپ، محرکی برای نوآوری، خلاقیت و مشارکت‌جویی شهروندان در اقدامات شهری است که بتواند بستر سازی فرایندهای مدیریت شهری در موضوعات مختلف را به دنبال داشته باشد.

سرپرست مرکزآموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز از برگزاری استارت آپ کشوری پسماند شهری خبر داد.سیدفرج موسوی در مراسم اختتامیه رویداد کشوری استارت‌آپ پسماند شهری که با محوریت تجاری سازی آموزش و فرهنگ سازی در مدیریت پسماند با همکاری پارک فناوری استان خوزستان امروز چهارشنبه ۲۲ تیر در سالن آمفی تاتئر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان با حضور مسئولین استانی، ریاست و اعضای شورای شهر، اساتید و دانشجویان برگزار شد.

سید فرج موسوی در ادامه اظهار کرد: ایجاد حرکت‌های استارت‌آپ، محرکی برای نوآوری، خلاقیت و مشارکت‌جویی شهروندان در اقدامات شهری است که بتواند بستر سازی فرایندهای مدیریت شهری در موضوعات مختلف را به دنبال داشته باشد.

در این مراسم دکتر بهرهی رئیس  دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان خوزستان طی سخنانی افزود:دانشگاه علمی کاربردی با ارائه رشته های جدید و متنوع در زمینه های مختلف شغلی و علمی باعث ارتقای سطح آموزشی در کشور شد.

در ادامه دکتر جلالی رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان گفت: دانشگاه علمی کاربردی با توجه به اینکه امسال، با نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین میباشد رسالت خود را تا به الان به خوبی ادا کرد و ابراز خرسندی کرد که استارت آپ های که برگزار میشود یقینا” در زمینه های اشتغال و پیشرفت های علمی بازخورد مثبتی خواهند داشت، در ادامه  جلالی گفت:پارک علم و فناوری استان امروز از ۵ ایده برتر استارت آپ پسماند شهری حمایت مادی و معنوی را خواهد کرد.

در مراسم اختتامیه ۱۷ ایده برگزیده از ۲۹ ایده ارسالی به دبیرخانه با محوریت تجاری سازی آموزش و فرهنگ سازی در مدیریت پسماند مورد ارزیابی داوران قرار گرفت که به پنج ایده برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است در این مراسم از دانشجویان آتش نشان که در حادثه متروپل آبادان حضور جهادی و قهرمانانه داشتند با حضور مسئولین تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این مراسم و رویداد استارت آپ پسماند شهری با همت واحد پژوهش به مدیریت خانم مهناز عامری مرکزآموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.