تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
10
استاندار خوزستان:

از لحاظ تعداد بستری و فوتی کرونا شرایط خوبی نداریم / دعوت استاندار از نیکوکاران جهت کمک های مومنانه به طرح شهید سلیمانی و مجموعه علوم پزشکی

  • کد خبر : 1695
  • 24 مرداد 1400 - 10:11
از لحاظ تعداد بستری و فوتی کرونا شرایط خوبی نداریم / دعوت استاندار از نیکوکاران جهت کمک های مومنانه به طرح شهید سلیمانی و مجموعه علوم پزشکی
امید جنوب-استاندار خوزستان گفت: هم اکنون در بیمارستان های استان در بخش تخت های آی سی یو ۴۵۰ نفر بستری هستند و در تخت های عادی هم حدود ۲۱۰۰ صد بستری داریم و از همین مردم تقاضا می‌کنم هر آنکس که می‌تواند کمک مالی داشته باشد به علوم پزشکی و طرح شهید سلیمانی کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، نشست قرارگاه امیرالمومنین (ع) روز شنبه به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و با حضور آیت الله سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و جمعی از مسئولان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست گفت: وضعیت کرونا در استان بیداد میکند و استان از لحاظ تعداد بیماران بستری و فوتی شرایط خوبی ندارد.

وی افزود: به همین جهت از مدیران شرکت های بزرگ اقتصادی و صنعتی در استان دعوت کردیم و خدمت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز بودیم و از این مدیران خواستیم در بخش های مختلف به ما کمک کنند‌.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: این کمک ها در سه بخش پیش بینی شد یکی در بخش کمک‌های مومنانه به اقشار ضعیف جامعه، یکی کمک به قرارگاه طرح شهید سلیمانی جهت تامین اتومبیل و سایر ملزومات و یک بخش هم برای کمک به مجموعه علوم پزشکی استان در نظر گرفتیم که نیازهای خود از جمله کپسول اکسیژن، ماسک، محلول ضدعفونی و سایر لوازم حفاظت شخصی و دیگر امکانات پزشکی را تامین کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه اعداد و ارقام خوب و مناسبی را تقبل کردند انشاالله این کمک ها ساماندهی و توزیع خواهد شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: از همه خیران و نیکوکاران و مومنان تقاضا میکنیم که در این برهه سخت به مجموعه بهداشت و درمان و طرح شهید سلیمانی کمک مومنانه داشته باشند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: هم اکنون در بیمارستان های استان در بخش تخت های آی سی یو ۴۵۰ نفر بستری هستند و در تخت های عادی هم حدود ۲۱۰۰ صد بستری داریم و از همه مردم تقاضا می‌کنم هر آنکس که می‌تواند کمک مالی داشته باشد به علوم پزشکی و طرح شهید سلیمانی کمک کند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.