تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5

از شرکت‌های دانش بنیان و ساخت داخل جهت بومی سازی قطعات و تجهیزات استقبال خواهیم کرد/شروع فرآیند ساخت داخل و بار اول در شرکت نفت و گاز اروندان

  • کد خبر : 8383
  • 18 بهمن 1400 - 9:04
از شرکت‌های دانش بنیان و ساخت داخل جهت بومی سازی قطعات و تجهیزات استقبال خواهیم کرد/شروع فرآیند ساخت داخل و بار اول در شرکت نفت و گاز اروندان
امید جنوب _ سرپرست پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به توسعه این شرکت در بخش حفاری و میادین و همچنین شروع فرآیند ساخت داخل و بار اول، گفت: از شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان داخلی که توانایی تولید قطعات و بومی سازی‌ آن‌ها را دارند استقبال خواهیم کرد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، عیسی نویری سرپرست پژوهش و توسعه در نشست خبری با اصحاب رسانه در نمایشگاه صنعت نفت اهواز با اشاره به استقبال خوب از این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان داخلی، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها برگزار شد.

وی افزود: سیاست شرکت نفت و گاز اروندان بعد از انتصاب مدیریت جدید خود بر مبنای حمایت از تولید داخل بود که در این نمایشگاه چندین کار بزرگ انجام و عرضه شد.

سرپرست پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان گفت: تمام ظرفیت‌ها جهت بومی‌ سازی قطعات در این نمایشگاه عرضه شد و از شرکت‌های تولیدکننده و دانش بنیان که توانایی حل مشکلات و بومی سازی قطعات را دارند استقبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به شروع فرآیند ساخت داخل و بار اول در شرکت، گفت: در این نمایشگاه نیز چندین تفاهم نامه شامل تفاهم‌نامه ۲ جانبه با دانشگاه صنعت نفت جهت استفاده از انباشت علمی، تفاهم‌نامه با پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه استفاده متقابل از تجهیزات آزمایشگاه، تفاهم‌نامه با معاونت فناوری رئیس جمهور برای حضور شرکت‌های دانش بنیان و تفاهم‌نامه دیگر با دانشگاه آزاد استان بوده و در قالب حمایت از پایان نامه‌های دکتری و ارشد است.

نویری توسعه شرکت نفت و گاز اروندان شامل حفاری‌های جدید و توسعه میادین را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و ادامه داد: طی قراردادی در این زمینه از ظرفیت قرارداد استفاده کرده و شرکتی که در این زمینه با نفت و گاز اروندان همکاری می‌کند ملزم کردیم که چند میلیون دلار از قطعات خود را از تولیدکنندگان داخلی تامین کند.

وی اضافه کرد: همچنین تقاضاهای شرکت در ۱۴ در زمینه سامانه ستاد و سایت ثبت شد و از شرکت‌های دانش بنیان و تولید داخل که می‌توانند در این زمینه کمک کنند استقبال خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.