تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

ارزش افزوده کارخانه کربن ایران باید برای مردم اهواز باشد

  • کد خبر : 2446
  • 09 شهریور 1400 - 9:59
ارزش افزوده کارخانه کربن ایران باید برای مردم اهواز باشد
امید جنوب - نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خط قرمز ما خروج و جابه جایی کارخانه کربن ایران از اهواز است، گفت: این کارخانه متعلق به مردم و جوانان اهوازی است و ارزش افزوده آن باید برای اهواز باشد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ،مجتبی یوسفی دوشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگاران در خصوص احتمال انتقال کارخانه کربن ایران از اهواز به شهر دیگر اظهار داشت: این شرکت با قدمت بالا  تاثیرگذار در صنعت کشور است که اخیرا موضوع جابه جایی آن مطرح شده که به شدت با آن مخالف هستیم.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: البته  موافق خارج شدن این کارخانه از بافت شهری به خارج از شهر هستیم زیرا برای مردم آلودگی دارد  و اگر به خارج از شهر منتقل شود بهره وری آن بالا می رود.

وی گفت: این شرکت ارزش افزوده  بالایی  دارد که می تواند به توسعه کشور  و اهواز کمک کند اما خط قرمز ما خروج این شرکت از اهواز است.

وی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده ۲ مکان برای محل این کارخانه در نظر گرفته شد یکی شهرک صنعتی شماره پنج و دیگری مجموعه های بیرون از اهواز است.

یوسفی گفت: ضمن اینکه انتقال آن به خارج از شهر باعث آرامش  مردم اهالی مناطق باهنر، صددستگاه، منبع آب، حصیرآباد، پاداد و دیگر مناطق اطراف این کارخانه می شود.

 وی با اشاره به فروش زمین های محل کنونی این شرکت عنوان کرد: این زمین ها ارزش افزوده پیدا کردند و باعث توسعه این شرکت شده که باید زنجیره ارزش افزوده و تکنولوژی جدید آن تکمیل شود.

کارخانه کربن ایران که مواد موردنیاز کارخانجات لاستیک سازی را تامین می‌کند در منطقه سپیدار اهواز  واقع شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.