تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری:

ارزان‌ترین قبرها مربوط به اهواز است

  • کد خبر : 5119
  • 19 آبان 1400 - 12:53
ارزان‌ترین قبرها مربوط به اهواز است
امید جنوب - مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز گفت: کمترین قیمت قبر در مقایسه با دیگر کلانشهرها و به لحاظ تخفیف مختص به کلانشهر اهواز است.

موسی خنافره در گفت‌وگو با خبرنگار امید جنوب  در رابطه با اعطای قبرهای رایگان در کلانشهر اهواز اظهار کرد: به تمام شهروندانی که اوضاع مالی نامناسبی دارند و از سوی مؤسسات خیریه معرفی می‌شوند در آرامستان باغ فردوس قبرهای رایگان تعلق می‌گیرد.

وی افزود: دیگر قبرهای رایگان مختص به اجساد با هویت مجهول است که تمامی کارهای کفن و دفن آنها نیز توسط نیروهای آرامستان انجام و در باغ فردوس دفن می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز در رابطه با آرامستان ارامنه و مسیحیان و وضعیت فعلی آن‌ها در اهواز گفت: اقلیت‌ها هیأت امنا دارند و ارتباط کاری با سازمان آرامستان‌ها ندارند؛ اقلیت‌های دینی خود مسئولیت آرامستان‌های خود را بر عهده دارند و در حال حاضر وضعیتشان مطلوب است و در این زمینه مشکلی ندارند.

خنافره تاکید کرد: کمترین قیمت قبر در مقایسه با دیگر کلانشهرها و به لحاظ تخفیف مختص به کلانشهر اهواز است و تا جایی که امکان دارد خدمات لازم را ارائه و وضعیت مالی متوفی را درک می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.