تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

اردوی زیارتی و سیاحتی امامزاده جعفر (ع) ویژه معلولین با همکاری نفت و گاز گچساران

  • کد خبر : 5837
  • 13 آذر 1400 - 9:25
اردوی زیارتی و سیاحتی امامزاده جعفر (ع) ویژه معلولین با همکاری نفت و گاز گچساران
امید جنوب - گرامیداشت روز جهانی معلولین ۱۲ آذر در ساحت مقدس امامزاده جعفر (ع) با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز ، جامعه معلولین و اداره بهزیستی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

به گزارش امید جنوب ، در این مراسم که با حضور رئیس هیئت مدیره جامعه معلولین ، رئیس اداره بهزیستی ،رئیس شورای شهر و ریس جمعیت هلال احمر برگزار گردید ، سرپرست روابط عمومی به نیابت از مهندس کاهکش ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران روز جهانی معلولین را به این قشر از جامعه در شهرستان گچساران تبریک گفت و بیان نمود: این اردو با همکاری بهزیستی و نفت و گاز برای تقویت روحیه معلولان برگزار گردید تا اقدامی در راستای تکریم به این عزیزان باشد و منتی بر دوش هیچکس نیست .

عنبریان افزود: نگاه مسئولین در نظام جمهوری اسلامی به ویژه در دولت جدید نگرشی از جنس عمل است و در این راه همه دستگاهها باید با تعامل و همکاری برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند و امید می رود برای جامعه معلولین در بحث اشتغال ، ازدواج ، فعالیت های اجتماعی و علمی قدم‌هایی در شأن آنان برداشته شود.

سپس اسکندر سینا رئیس هیئت مدیره جامعه معلولین عنوان کرد: بیماری کرونا در دو سال گذشته باعث شده بود که معلولین عزیز نتوانند در اجتماعات ، اماکن عمومی و تفریحی حضور داشته باشند و تصمیم گرفتیم در حد بضاعت ، روز جهانی معلولین اردوی زیارتی ، سیاحتی و مفرح برای این عزیزان برگزار کنیم تا قدمی هرچند کوچک در جهت تکریم این قشر برداشته باشیم.

در ادامه این آیین ، دیلمی رئیس اداره بهزیستی نکاتی را در ارتباط با روز جهانی معلولین بیان نمود و از همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز قدر دانی کرد.

روز جهانی معلولین با برنامه های متنوع از درد دل های تعدادی از معلولان گرفته تا اجرای نمایش طنز توسط امور فرهنگی و هنری نفت و گاز و اهدای لوح سپاس و جوایزی به معلولین در ساحت مقدس امام زاده جعفر علیه السلام به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.