تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
7
بازرس کانون عالی کارگران کشور با مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان دیدار کرد

ادامه عملیات احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان به زودی با پیمانکار جدید آغاز خواهد شد..

  • کد خبر : 3014
  • 24 شهریور 1400 - 9:56
ادامه عملیات احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان به زودی با پیمانکار جدید آغاز خواهد شد..
امید جنوب - صبح سه شنبه 23 شهریور 1400 مهندس عبدالحمید عبائی حسنی رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خوزستان و بازرس کانون عالی کارگران کشور با حضور در مدیریت درمان خوزستان با دکتر علی ولی منش دیدار و گفتگو کرد

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان : دکتر علی ولی منش مدیر درمان استان ضمن خیرمقدم از حضور رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خوزستان و بازرس کانون عالی کارگران کشور و تعاملی که درگذشته و حال با مجموعه مدیریت درمان داشته و دارند تقدیر و تشکر کرد و گفت : خوشبختانه رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان  و مستمری بگیران استان  که بازرس کانون عالی کارگران کشور نیز هستند از پتانسیل و توانمندی های بسیار خوبی برخوردارند و با حضور ایشان تصمیم گیری هایی که در سطح کشور در جهت حمایت از بیمه شدگان و مستمری گیران صورت میگیرد موثر و ثمر بخش است .


دکتر علی ولی منش افزود : سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان با گسترش مراکز درمانی در سطح استان به خصوص در شهرهایی که فاقد مرکز درمانی است سعی دارد میزان رضایت بیمه شدگان و مستمری بگیران را تا حد ممکن بالا ببرد . وی افزود : در سال جاری بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات پروژه توسعه بیمارستان شهدای شوشتر به پایان رسید .


مدیر درمان خوزستان به پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان اشاره کرد و گفت : بعد از وقفه ای که در ساخت این بیمارستان صورت گرفت ، پیمانکار جدید مشخص گردید و به زودی عملیات ساخت این بیمارستان با شدت بیشتری از سر گرفته خواهد شد .


دکتر ولی منش به اخذ مجوز احداث ۶ مرکز درمانی در شهرهای استان خوزستان اشاره کرد و گفت :  با مجوزی که از سازمان مرکزی جهت احداث درمانگاه در شهرهای باوی ، گتوند ، باغملک ، هندیجان ، اروند کنار و رامشیر گرفته شده است در حال رایزنی جهت گرفتن زمین با مسئولین محلی و استانی هستیم که انشاء الله به محض دریافت زمین ، عملیات ساخت این درمانگاه ها آغاز خواهد شد .


مهندس عبدالحمید عبائی حسنی رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خوزستان و بازرس کانون عالی کارگران کشور در این دیدار با ارج نهادن به زحمات مدافعان سلامت گفت :  از زحمات مدیریت درمان استان به خصوص مراکز درمانی و بستری که در این مدت طول خدمات مطلوبی به بیماران کرونایی ارائه کردند تشکر و قدردانی می کنیم . وی افزود : هیئت مدیره کانون بازنشستگان آمادگی هر نوع همکاری با مدیریت درمان استان را دارد .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3014

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.