تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
8
مدیر منطقه ۲ شهرداری اهواز

اجرا شدن ۴ پروژه به طول ۵ کیلومتر برای دفع آبهای سطحی

  • کد خبر : 4839
  • 10 آبان 1400 - 18:52
اجرا شدن ۴ پروژه به طول ۵ کیلومتر برای دفع آبهای سطحی
امید جنوب - مدیر منطقه ۲ شهرداری اهواز گفت: در مجموع برای دفع آب های سطحی منطقه دو ۴ پروژه به طول۵ کیلومتر در حال انجام و تا ۱۰ روز آینده تکمیل می شوند

محمد سعید حردانی در گفتگو با خبرنگار امید جنوب ، اظهار کرد: در سال های قبل پس از هر بارش شاهد آب گرفتگی معابر سطح کیان شهر بودیم و این آب گرفتی گاها دو الی سه ماه به طول می انجامید، با دستور شهردار اهواز محله ها و نقاط آبگیر شناسایی شدند.

وی افزود: با بررسی ها و مشاروه های انجام شده پروژه دفع آب های سطحی کیانشهر به طور ۲۱۰۰متر با هزینه نزدیک به ۱۴۰۰ میلیارد ریال به مدت چهار ماه کلید خورده است.

شهردار منطقه ۲ اهواز تصریح کرد: این پروژه خیابان های لاله، لادن، رز و مریم را در بر می گیرد، با تکمیل این پروژه نزدیک به ۷۵درصد از مشکلات آب گرفتی ناشی از آب های سطحی کیان شهر حل خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای دفع آب های سطحی منطقه دو اهواز در خیابان های رز و بلوار ارتش به صورت ثقلی و طول ۱۲۰۰متر و لوله گذاری خیابان های لاله و لادن به طول ۱۳۰۰ متر همچنین پروژه خیابان الحدید تا بلوار سوداگر به طول ۵۴۰ متر در حال اجرا هستند.

حردانی تاکید کرد: با تکمیل پروژه بلوار سوداگر آب های سطحی کیان شهر به کانال سلامت به صورت تحت فشار هدایت می شوند و تا ده روز آینده تکمیل خواهد شد،، و این امید را داریم که با شروع بارش ها در منطقه کیانشهر مشکل دفع آبهای سطحی نداشته باشیم

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.