تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7
مدیر عامل شركت نفت و گاز آغاجاری :

اجرای فاز اول پروژه تکمیل جاده امیدیه -جایزان آغاز شد

  • کد خبر : 14568
  • 08 آبان 1401 - 12:48
اجرای فاز اول پروژه تکمیل جاده امیدیه -جایزان آغاز شد
امید جنوب- اجرای فاز اول پروژه تکمیل جاده امیدیه -جایزان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، صبح شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ مهندس جواد تقی زاده با حضور در جاده جایزان از آغاز به کار عملیات اجرایی فاز اول پروژه ی تکمیل جاده ی اصلیِ محورِ امیدیه-جایزان خبر داد.
مدیر عامل شرکت آغاجاری با اعلام این خبر بیان کرد : با پیگیری کارشناسان شرکت و همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب فاز اول پروژه تکمیل جاده امیدیه به جایزان  شامل اجرای آسفالت لایه دوم،ایمن سازی نقاط حادثه خیز و خط کشی است  که با هزینه ای بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال از محل پروژه های سرمایه ایِ شرکت ملّی نفت ایران ، توسط شرکت آغاجاری انجام خواهد شد.
مهندس جواد تقی زاده با اشاره به آغاز به کار فاز اول و تاکید بر زمان بندی پروژه افزود: در راستای تسریع در اجرای این پروژه فاز دوم  نیز ،با هزینه ای بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال شامل عملیات خاکی،زیرسازی ،روسازی،احداث پُل ها و اَبنیه های فنیِ، درحال واگذاری به پیمانکار می باشد و عملیات اِجرایی آن انشاالله تا چند روز آینده شروع خواهد شد.
وی گفت :با تکمیل این دو فاز و بهره برداری از جاده محورِ امیدیه-میانکوه-جایزان علاوه بر کاهش خطرات جاده ای و افزیش ایمنی ، کوتاه شدن مسافت و صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان را متوقع خواهیم بود.
مدیر عامل شرکت بهره برداریِ نفت و گاز آغاجاری در پایان از پیگیری و تلاشهای مستمر ،جهت تأمین اعتبار موردنیاز به منظور تکمیل و راه اندازی تونل ورودی اینجاده خبر داد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.