تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
14
در پی رفع آبگرفتگی معابر سطح شهر اهواز؛

اجرای عملیات گسترده رفع آبگرفتگی معابر توسط نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری اهواز

  • کد خبر : 5512
  • 01 آذر 1400 - 20:12
اجرای عملیات گسترده رفع آبگرفتگی معابر توسط نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری اهواز
امید جنوب - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی در پی بارش شديد باران صبح امروز عملیات گسترده ای جهت رفع پس زدگی آب و شکستگی خطوط فاضلاب در سطح شهر را اجرایی کردند.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار امید جنوب اظهار کرد: هفته گذشته جلسه ای با ریاست شهردار اهواز و حضور اعضای شورای شهر به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی در سطح شهر تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کلانشهر اهواز به دو قسمت تقسیم شود، که در این تقسیم بندی معین شرق اهواز سازمان آتشنشانی و معین غرب اهواز سازمان خدمات موتوری به منظور ارائه خدمات لازم تعیین شدند.

قنبری عنوان کرد: همچنین قرار شد سازمان آتشنشانی با استقرار ماشین آلات حدود ۵۰ پمپ مکنده ۱۰ دستگاه تانکر و حدود صد و بیست نفر نیرو در سه شیفت فعالیت داشته باشند تا در امداد رسانی دچار مشکل نشویم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: علاوه بر اقدامات مذکور سازمان آتشنشانی امداد رسانی منطقه شش اهواز که در حوزه غرب است را هم عهده دار شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به بارندگی صبح امروز نیروهای آتشنشانی در بیست نقطه مستقر هستند و نسبت به بالا زدگی آب، گرفتگی معابر و شکستگی خطوط فاضلاب که منجر به مسدود شدن مسیرها شده است اقدامات لازم را انجام می دهند و تا ۷۲ ساعت آینده نیز مستقر هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.