تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7
مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران:

اجرای طرح طبقه بندی مشاغل آخرین گروه از کارکنان پیمانکاری شرکت به ایستگاه پایانی رسید

  • کد خبر : 8692
  • 02 اسفند 1400 - 11:27
اجرای طرح طبقه بندی مشاغل آخرین گروه از کارکنان پیمانکاری شرکت به ایستگاه پایانی رسید
امید جنوب - مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نتیجه پیگیری های مستمر و موثر مدیر عامل و هم افزایی میان مدیریت های منابع انسانی، فناوری اطلاعات، امور مالی و ساختار و بهره وری این شرکت و شرکت ملی نفت ایران اجرای طرح طبقه بندی مشاغل آخرین گروه از کارکنان پیمانکاری شرکت به ایستگاه پایانی رسید و تمامی همکاران خدمات پیمانکاری از مزایای این طرح متنفع شدند.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، آقای سعید سلطانی نوروزی در این باره توضیح داد: آخرین گروه کارکنان مشمول این طرح دو هزار و ۳۱۴ نفر از همکاران تلاشگر خدمات غذایی و اردوگاه های حفاری می باشند که با توجه به تلاش های به عمل آمده پس از اخذ مجوزهای لازم ، محاسبات مزایای آنان انجام گردید و حقوق بهمن ماه آنان بر مبنای این طرح پرداخت می گردد.

وی افزود: عیدی و پاداش پایان سال و مطالبات معوقه سال ۱۳۹۹ اجرای طرح طبقه بندی مشاغل نیروهای خدمات غذایی به فاصله چند روز پس از واریز حقوق بهمن ماه امسال به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.

سلطانی نوروزی تصریح کرد: با پیگیری لازم جهت تامین منابع مورد نیاز، تسویه باقی مانده مطالبات معوق سال ۱۴۰۰ کلیه نیروهای پیمانکاری مشمول طرح مذکور در حال انجام می باشد که ان شالله در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

مدیر امور مالی شرکت اظهار کرد: علت تاخیر در محاسبات مالی این همکاران به لحاظ عدم ثبت اطلاعات مورد نیاز سال ۱۳۹۹در سامانه HRM بود که با تلاشی شبانه روزی ، اطلاعات مورد نیاز تکمیل و آماده پرداخت گردید.

سلطانی نوروزی از تعامل ، همکاری و صبوری همکاران مشمول طرح قدردانی نمود.

گفتنی است: در شهریورماه ۱۴۰۰ و در مرحله اول بیش از ۶۰۰۰ نفر از کارکنان این شرکت در بخش های عملیاتی، فنی، تخصصی، ستادی و پشتیبانی و خدماتی مشمول طرح طبقه بندی مشاغل شدند .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.