تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

اجرای دو طرح بزرگ در راستای کاهش مشعل سوزی/ لزوم تلاش برای حفظ محیط زیست و داشتن هوای پاک 

  • کد خبر : 7964
  • 29 دی 1400 - 20:16
اجرای دو طرح بزرگ در راستای کاهش مشعل سوزی/ لزوم تلاش برای حفظ محیط زیست و داشتن هوای پاک 
امید جنوب- مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: خود را مکلف به تلاش برای داشتن یک هوای پاک می دانیم که در همین راستا برای اقدام اولیه شروع به جمع آوری گازهای همراه کرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح دو هزار هکتاری بیابان زدایی و کاشت نهال، با اشاره به صنایع آلاینده در خوزستان اظهار کرد: در خوزستان طبق گزارشات موجود ۳۵ درصد از آلاینده ها مانند کربن دی اکسید و مونوکسید کربن متعلق به صنایع است که شامل نفت، فولاد و … است.

وی افزود: مناطق نفتخیز جنوب به عنوان شرکت عظیم و بزرگی که در این منطقه مستقر است خود را مکلف به تلاش برای داشتن یک هوای پاک کرده که در همین راستا برای اقدام اولیه شروع به جمع آوری گازهای همراه کرده است.

دانشی با اشاره به پیگیری دو طرح عظیم در خصوص  کاهش آلاینده ها، افزود: در آینده نزدیک در دهه فجر شاهد اقدامات موثری برای جمع آوری مشعل ها خواهیم بود، جمع آوری ۹۵۰ میلیون فوت مکعب گاز در منطقه شرق در آغاجاری و گچساران و در منطقه اهواز و مارون ،۲۶۰ میلیون فوت مکعب گاز همراه را جمع‌آوری خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه برای داشتن نهضت سبز در خوزستان تلاش خواهیم کرد، افزود : ما به هوای پاک نیاز داریم و باید برای سلامتی مردم تلاش کنیم و این دو هزار هکتار برای گام نخست است و در آینده شاهد پروژه های بیشتری خواهیم بود.

وی بیان کرد: بهتر است با کمک و مشارکت منابع طبیعی شروع به کاشت نهال های مثمر کنیم زیرا ما در شرایط جنگ تعداد زیادی از نخل ها را از دست دادیم ،تلاش کردیم با تیمی که تشکیل دادیم سال‌های آینده در این امر صعود کنیم تا در آینده هوای پاکی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. نویسنده ی خبر خانم نگین شیوا با نثر سلیس و روان ، در جهت درک بهتر مطلب توسط همه ی افراد بسیار موفق عمل کرده اند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.