تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
8

آیین کاشت ۳۱ نهال در جاده سلامت نفت و گاز گچساران

  • کد خبر : 9132
  • 16 اسفند 1400 - 10:44
آیین کاشت ۳۱ نهال در جاده سلامت نفت و گاز گچساران
امید جنوب _ ۳۱ نهال به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نفت و گاز گچساران در روز درختکاری و ولادت امام حسین (ع) در جاده سلامت غرس شد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی، با فرا رسیدن بهار طبیعت به مناسبت روز درختکاری، مدیرعامل، مدیران ، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از مسئولین شهرستان گچساران و جمعی از کارکنان زحمتکش فضای سبز و روسای نفت ، با حضور در جاده سلامت و کاشت‌نهال، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر اهمیت توسعه و نگهداری فضای سبز تاکید کردند.

در این آیین، ابوالحسن غلامی سرپرست مدیریت خدمات نفت و گاز گچساران ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و تبریک روز پاسدار و جانباز در اعیاد بزرگ شعبانیه بیان نمود: امروز در پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۰ در روز درختکاری به یاد عزیزانی این نهال ها را غرس می کنیم که برگ های ایران بزرگ و ایران اسلامی بودند به زمین افتادند که مردم ما و نظام بی مانند ما پایدار بماند.

سپس دیهیم، فرماندار شهرستان گچساران عنوان کرد: ما وظیفه داریم در حفظ و نگهداری و توسعه درختان کوشا باشیم چون محیط زیست تنها مختص مانیست؛ سرمایه ایی برای نسل آینده است.در پایان این آیین ۳۱ نهال توسط مسئولین شهرستان در پارک سلامت غرس شد تا برای نسل آینده به یادگار بماند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.