تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2

آیین تجلیل از مقام کارگران شهرداری منطقه۳ به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد

  • کد خبر : 10623
  • 10 اردیبهشت 1401 - 9:40
آیین تجلیل از مقام کارگران شهرداری منطقه۳ به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد
امید جنوب - به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر، مراسم تجلیل و بزرگذاشت کارگران خدوم و زحمتکش حوزه خدمات شهری، فضای سبز و اجرائیات این منطقه در تالار امام خامنه ای مجتمع فجر برگزار شد .


 
به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳ مراسم تقدیر از کارگران نمونه شهرداری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری شهرداری کلانشهر اهواز ، مدیر کل ارتباطات و‌اموربین الملل شهرداری اهواز ، مدیر و مسئولین منطقه۳شهرداری برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه، فرزین حاتمی کاکش مدیر منطقه ۳ طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برای برنامه ریزی و برگزاری چنین مراسمی ، از زحمات کارگران زحمتکش شهرداری قدردانی کرد و گفت: بخش عمده و مهم زحمات و وظایف شهرداری بر دوش کارگران شریف و ارزشمند و نیروهای اجرایی و خدماتی شهرداریست که در جبهه مقدم خدمات رسانی به شهر و شهروندان است.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر تصریح کرد: ‌همه به خوبی میدانیم که مردم و شهروندان ، شهرداری را از دریچه خدمات رسانی شبانه روزی شما عزیزان می بینند و مورد ارزیابی و ارزش گذاری قرار می دهند.


حاتمی افزود: نظافت،پاکیزیگی و‌ نگهداشت شهری مرهون تلاش های شما عزیزان است و این روز بهانه ای است برای تجلیل از زحمات قشری که نقش مهمی در آبادانی شهر، محل زندگی و جامعه بر عهده دارند.
 
وی ضمن تشکر از همکاران کارگر تصریح کرد: جامعه کارگری همواره مورد توجه مدیران ارشد شهرداری هستند چرا که آبادانی شهرمان با دستان زحمتکش این قشر محقق می شود و ما نیز همانند یکسال گذشته ای که در خدمت این عزیزان بوده ایم،در تلاشیم تا ضمن تشکر از زحمات این عزیزان که همواره در شرایط مختلف و سخت جوی، کوشا بوده اند، رسیدگی و پرداخت حق و حقوق کارگران شریف را در اولویت امور خود قرار دهیم و همواره دفاع از حق کارگر را سرلوحه امور خود قرار خواهیم داد.

در ادامه این مراسم زارع زاده نائب رئیس شوراری اسلامی شهر اهواز نیز در سخنانی کوتاه این روز را به تمامی کارگران شریف و زحمتکش شهرداری تبریک گفت و افزود: در هفته ای که گذشت برنامه های میمون و مبارکی مانند آیین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان خانواده بزرگ شهرداری و هم اکنون نیز جشن روز کارگر برای مناطق هشتگانه از سوی شهرداری اهواز برنامه ریزی و برگزار شده و در حال برگزاریست که این اقدام را به فال نیک می گیریم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ما در این جلسه حاضر شدیم که از مقام کار و کارگر تقدیر کنیم، کارگری که از دیدگاه اسلام برای آنها اهمیت و ارزش بسیار زیادی قائل شده است. حضرت رسول اکرم(ص)، حضرت امیرالمونین(ع و بسیاری از ائمه معصومین خود را کارگر میدانستند و کار میکردند از همین روی است که مقام کارگران ارزش ویژه ای در دین اسلام و جامعه ما دارد تا آنجایی که امام صادق (ع)فرمودند: کسی که برای تامین معاش خانواده خود تلاش میکند مانند رزمنده ای است که در جبهه برای رضای خداوند می جنگد.

به همین روی و به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی، هر روز میباست روز کار و کارگر تلقی شود و این عزیزان شریف و زحمتکشان مورد تقدیر و تکریم قرار گیرند.

گفتنی است، این مراسم با آیتم های شاد متنوع و جذاب از جمله تواشیح، موسیقی زنده، استندآپ کمدی و … همراه بود که مورد استقبال بینظیر پرسنل این منطقه قرار گرفت و در نهایت نیز با تقدیم هدایا به این عزیزان ،خاتمه پیدا کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.