تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

آیین بهره برداری آسفالت کوی فرهنگیان (مهدیس) برگزار شد

  • کد خبر : 14487
  • 20 مهر 1401 - 14:52
آیین بهره برداری آسفالت کوی فرهنگیان (مهدیس) برگزار شد
آیین بهره برداری و افتتاحیه 24 هزار متر زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی و جدول گذاری در منازل فرهنگیان کوی مهدیس در قالب طرح هر سه شنبه یک افتتاح اجرا شد.

افتتاحیه های هر سه شنبه عمل به وعده های مدیریت شهری است

حجت اله زارع زاده نائب رئیس شورای شهر اهواز در آیین بهره برداری و افتتاحیه ۲۴ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت کوی فرهنگیان (مهدیس) اظهار کرد: منظور ما از این گردهمایی و برگزاری چنین برنامه ای بهانه ای برای برقراری ارتباط با شما شهروندان و ارتباط بهتر است.

وی افزود: خادمین شما در مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری در تلاش هستند تا بتوانند به تدریج مشکلات شهر را یکی پس از دیگری رفع کنند.

زارع زاده بیان کرد: با توجه به اجرای پروژه‌های شهری در حوزه های مختلف از جمله این پروژه که امروز شاهد بهره‌ برداری آن هستیم می گوییم که روزانه در تلاش هستیم که رضایت خاطر همشهریان را فراهم آوریم.

نائب رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه افتتاحیه های هر سه شنبه، عمل به وعده های مدیریت شهری است، گفت: وعده ای تحت عنوان هر سه شنبه یک افتتاح دادیم و تا امروز تلاش و به صورت شبانه روز کار شد تا این وعده داده شده به خلف وعده تبدیل نشود.

وی ادامه داد: امروز مسئول و مامور هستیم آنچه را که مقام معظم رهبری تکلیف کردند یعنی همان تزریق روحیه ی امید در جامعه را انجام دهیم و در تلاش هستیم تا مشکلات را مرتفع کنیم.

همچنین احمد حاتمی مجری پروژه محرومیت زادیی و مسئول بسیج شهرداری اهواز در این مراسم اظهار کرد: حدود ۲۸ محله برای رفع محرومیت در شرق و غرب اهواز تعریف شده است که امروز شاهد یکی از آن محلات هستیم.

وی افزود: در شرق اهواز پروژه های مختلفی را در دستور کار داریم و در این مدتی که پشت سر گذاشیم بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اقدامات محرومیت زدایی در شرق و غرب اهواز را داشتیم.

وی گفت: امید است شاهد حمایت های ادارات و نهادهای مربوطه، استانداری و… از شهرداری باشیم تا بتوانیم خدمات شایسته و در شأن مردم ارائه بدهیم.

حاتمی تصریح کرد: این پروژه در محله فرهنگیان با مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال انجام شد که در بحث زیرسازی، آسفالت، جدول و پیاده اقداماتی انجام شد و مردم شاهد کارهای انجام شده توسط شهرداری در این راستا بودند.

شکوفایی عمرانی و تحول شهری در آینده ای نزدیک

محمد رضا قنواتی مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز نیز در این مراسم اظهار کرد: باید گفت علیرغم شرایط خاص اقتصادی کشور به لطف خداوند و همکارانمان در مجموعه شهرداری، شورای شهر و با حمایت های شهردار، اقدامات و فعالیت های ارزشمندی در حوزه های مختلف به خصوص در بخش عمرانی و خدمات شهری انجام شد.

وی افزود: امروز شاهد آیین بهره برداری و افتتاحیه ۲۴ هزار متر زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی و جدول گذاری در منازل فرهنگیان کوی مهدیس هستیم که در قالب طرح هر سه شنبه یک افتتاح اجرا شد.

قنواتی عنوان کرد: امید است با رهبری راهبردی شهردار و اعضای شورای شهر شاهد افتتاح پروژه های دیگر که موجب تغییر و تحول در توسعه شهری می شوند، نیز باشیم.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز ادامه داد: می طلبد شهروندان مدیریت شهری را در جهت رسیدن به اهداف و برنامه ها همراهی و حمایت نمایند.

وی تصریح کرد: با چشم اندازی که شورای شهر و شهرداری برای اهواز ترسیم کرده اند شاهد شکوفایی عمرانی و تحول شهری در آینده ای نزدیک خواهیم بود.

گفتنی است این مراسم با حضور شهردار، قائم مقام و اعضای شورای شهر در حضور برخی اهالی کوی فرهنگیان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.