تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

آمادگی پست خوزستان برای توزیع آثار دومین نمایشگاه مجازی کتاب

  • کد خبر : 7814
  • 27 دی 1400 - 10:36
آمادگی پست خوزستان برای توزیع آثار دومین نمایشگاه مجازی کتاب
امید جنوب- مدیرکل پست خوزستان گفت: برگزاری اولین نمایشگاه مجازی کتاب برای پست خوزستان تجربه همکاری موفق با نهادهای فرهنگی بود که در دومین نمایشگاه مجازی کتاب امسال نیز تکرار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، مهران حموله دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اداره کل پست استان خوزستان مانند سال گذشته تمام توان اجرایی خود را برای توزیع کتاب های دومین نمایشگاه مجازی کتاب به بهترین و سریع ترین شکل ممکن به کار  خواهد گرفت.
وی با بیان این مطلب که ۶۵ هزار جلد کتاب در استان خوزستان در اولین نمایشگاه مجازی کتاب توزیع شده است خاطر نشان کرد:این همکاری در زمینه قبول کتاب از ناشران استانی و ارسال همچنین توزیع کتاب های رسیده به استان از دیگر استانهای کشور در اسرع وقت می باشد که این اداره کل در سال گذشته توزیع کتاب را در نقطه صفر مرزی خوزستان نیز در زمان تعهد داشته است.

وی با تشریح مراحل کاری پست از زمان تحویل کتاب از ناشران گفت:زمانی که کتاب از سوی ناشران بسته بندی شده و به پست تحویل می شود پیامک آن برای خریدار ارسال می گردد و خریدار می تواند بسته به فاصله مکانی شهر ناشر تا آدرس اعلامی خود طی چند روز منتظر دریافت کتاب باشد.

حموله با توجه به اهمیت این طرح بیان کرد: این اداره کل برای تسریع در توزیع کتاب در بین خریداران استان خوزستان در زمانهای تعیین شده از تمام توان بخش توزیع خود استفاده خواهد کرد و در صورت بالا بودن ترافیک مرسوله ها به نوبت کاری کارکنان مربوطه افزوده خواهد شد. 

مدیرکل پست خوزستان همچنین گفت:مرسولات نمایشگاه کتاب امسال با توجه به استفاده از تجهیزات جدید پستی دچار آسیب نخواهد شد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب از اول بهمن ماه آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.