تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
14

آمادگی اورژانس ۱۱۵ خوزستان در مرز چذابه

  • کد خبر : 3593
  • 04 مهر 1400 - 12:25
آمادگی اورژانس ۱۱۵ خوزستان در مرز چذابه
امید جنوب - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: نیروهای عملیاتی و ستادی با تجهیزات کامل به منظور رسیدگی به هرگونه حادثه احتمالی در تردد زائران اربعین حسینی در مرز چذابه در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، دکتر فرهنگ کره بندی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: چهار دستگاه آمبولانس در مرز چذابه مستقر هستند که ۲ دستگاه از مازندران و ۲ دستگاه از سوسنگرد و هویزه به این منطقه مرزی اعزام شدند.

وی افزود: ۱۴ دستگاه آمبولانس نیز در مسیر اهواز تا چذابه و ۲ دستگاه در فرودگاه استقرار دارند همچنین سه دستگاه اتوبوس، ۲ فروند بالگرد و ۵۰ نفر نیرو با تجهیزات کامل پزشکی در آماده باش کامل بسر می برند.

کره بندی با بیان اینکه کانکس‌های اورژانس و نیروهای استان مازندران و سوسنگرد آماده خدمات دهی به زائران هستندگفت: تا کنون گزارش خاصی از ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه((EOC صادر نشده است.

رییس اورژانس ۱۱۵ خوزستان بیان کرد: بازدید از پایگاه های اربعین در منطقه مرزی و نحوه پوشش اورژانس در مسیرهای تردد زائران به صورت مستمر انجام می‌شود.

به گفته مسئول هدایت عملیات بحران فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر برگشت از مرز شلمچه ۹ دستگاه آمبولانس اعزامی از نقاط مختلف کشور در محورهای مواصلاتی منتهی به این گذرگاه مرزی مستقر شدند.

بر اساس این گزارش نیروی انتظامی از مردم خواست به مرزهای شلمچه و چذابه مراجعه نکنند زیرا مرزها به روی افراد بدون روادید بسته است. 

کشور عراق برای اربعین امسال با ورود هوایی ۶۰ هزار زایر ایرانی با شرایط خاص موافقت کرده است.

مرز  چذابه در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز  قرار دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3593

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.