تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5

آماده باش کامل شرکت برق منطقه ای خوزستان درراستای تسریع خدمت رسانی به مردم و صنایع، و وقوع احتمالی مونسون

  • کد خبر : 12929
  • 09 مرداد 1401 - 17:27
آماده باش کامل شرکت برق منطقه ای خوزستان درراستای تسریع خدمت رسانی به مردم و صنایع، و وقوع احتمالی مونسون
امید جنوب - با توجه به هشدارهای هواشناسی و ورود سامانه بارشی به خوزستان، در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اعلام آماده‌باش شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، حسب اعلام آماده باش کامل مدیریت بحران استانداری خوزستان به همه دستگاه‌های اجرایی مبنی بر ورود سامانه بارشی مونسون به استان، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ضمن تشکیل جلسه و هماهنگی های لازم به کارکنان این شرکت برای حفظ شبکه برق در صورت وقوع سیل اعلام آماده‌ باش کرده است.
دشت‌بزرگ گفت: ضمن اینکه تجهیزات پست های فوق توزیع و خطوط ارتباطی مناطق هدف مونسون مورد بازبینی و آماده باش قرار داده شده، با برقراری کشیک و حضور کلیه معاونین، مدیران مستقل و مدیران عملیاتی، از امروز تا اطلاع ثانوی بر تداوم خدمت‌رسانی و پیشگیری از وقوع حوادث برای شبکه تاکید شده است.
در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز که شبکه انتقال و فوق‌توزیع آن تحت پوشش شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است اعلام وضعیت اضطراری و آماده باش شده است.
روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز از مردم عزیز خواسته است با توجه به احتمال حوادث ناخواسته در شبکه بعلت عدم شناخت دقیق شدت و ضعف پدیده مونسون در دو حوزه ی استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در مصارف انرژی برق و آب صرفه‌جویی کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.