تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

آماده‌باش یگان حفاظت محیط زیست خوزستان در فصل مهاجرت پرندگان

  • کد خبر : 7826
  • 27 دی 1400 - 10:51
آماده‌باش یگان حفاظت محیط زیست خوزستان در فصل مهاجرت پرندگان
امید جنوب- مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به پایش مناطق حفاظت‌شده استان به منظور پیشگیری از شکار و صید گفت: در سه ماهه پاییز امسال برای ۱۵۴ متخلف شکار و صید پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری امیدجنوب، محمدجواد اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به فصل مهاجرت پرندگان مهاجر به تالاب‌ها و دریافت گزارش‌هایی در خصوص شکار حیات وحش، یگان حفاظت محیط زیست خوزستان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است و پایش مناطق حفاظت‌شده به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: محیط‌بانان استان خوزستان در حفاظت و حراست از زیستگاه‌های طبیعی استان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند اما با توجه به وسعت مناطق و تالاب‌های استان و کمبود نیروهای محیط‌بان، از دوستداران و همراهان محیط زیست درخواست داریم که در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست گزارش دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان بیان کرد: در سه ماهه پاییز امسال ۱۳۰ مورد تخلف در حوزه شکار و صید داشتیم و ۱۵۴ متخلف شکار و صید در سطح استان خوزستان دستگیر شدند و برای آن‌ها در مراجع قضایی پرونده‌ تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین ۲۶ قبضه سلاح غیر مجاز و ۳۷ قبضه سلاح مجاز به همراه ۳۰۸ مورد ادوات شکار و صید از این متخلفین کشف و ضبط شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.