تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان

آغاز گشت نوروزی تعزیرات حکومتی در خوزستان

  • کد خبر : 9081
  • 15 اسفند 1400 - 11:36
آغاز گشت نوروزی تعزیرات حکومتی در خوزستان
امید جنوب، مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: با توجه به اینکه در پایان سال ۱۴۰۰ هستیم گشت نوروزی تعزیرات حکومتی از ۱۴ اسفندماه شروع شده است.

بیرانوندی گفت: گشت نوروزی مشترک تعزیرات حکومتی  تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

او می‌گوید: فراتر از وظایف اصلی ما که رسیدگی به پرونده‌ها است این آمادگی وجود دارد که در تمام ساعات شبانه روز این ماه شعب تعزیرات حکومتی هم بصورت مستقیم شکایات مردمی را دریافت و هم در کنار دستگاه‌های نظارتی کار پایش و کنترل بر بازار را انجام دهند.

مدیرکل تعزیرلت حکومتی خوزستان  از دستگاه نظارتی خواست تا از این ظرفیت استفاده کنند و همه روزه شعب تعزیرات حکومتی را در کنار خود داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: انشاء الله بازاری باثبات در انتظار مردم استان باشد و نیاز‌های اساسی و شب عید را با خیال راحت تهیه کنند.

آقای بیرانوندی شهروندان از طریق شماره ۱۳۵ می‌توانند شکایات خود را ثبت کنند و همچنین می‌توانند به ادرات تعزیرات حکومتی و  به میز خدمت تعزیرات حکومتی مرکز استان مراجعه کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفته بود ۱۱ هزار و ۶۰۸ مورد تخلف صنفی از ابتدای امسال تا کنون در استان با کمک بازرسان شناسایی شده است.

به گفته او ۸ هزار و ۲۷۸ پرونده تخلف از سوی بازرسان سازمان صمت و ۲هزار و ۶۸۰ مورد بازرسی از سوی بازرسان مجمع امور صنفی انجام گرفته است که در مجموع ۱۰ هزار و ۹۵۸ پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.