تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5

آغاز پویش سوم طرح “آجر به آجر” در خوزستان

  • کد خبر : 2871
  • 20 شهریور 1400 - 13:01
آغاز پویش سوم طرح “آجر به آجر” در خوزستان
امید جنوب - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از آغاز پویش سوم طرح مدرسه‌سازی آجر به آجر به نام «به رنگ مدرسه» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سیدمحمود میر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز پویش جدید «به رنگ مدرسه» از طرح آجر به آجر اظهار کرد: طرح تحولی آجر به آجر یکی از طرح‌های اساسی وزارت آموزش و پرورش است که برنامه‌های متنوعی برای ساخت مدارس و تجهیز آن‌ها دارد.

وی با اشاره به جزئیات پویش جدید، افزود: در پویش سوم طرح «به رنگ مدرسه» دانش‌آموزان می‌توانند نقاشی‌های خود را در سایت آجر به آجر بارگذاری کنند و به ازای هر نقاشی، یکی از شرکت‌های تولیدی کشور با خرید این نقاشی در ساخت مدرسه کمک می‌کند. هدف از اجرای این پویش تشویق آحاد جامعه برای مدرسه‌سازی و زمینه‌سازی و فرهنگ‌سازی برای کودکان است تا از اکنون در امر مدرسه‌سازی مشارکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://ajorbajor.ir/ نقاشی فرزندان خود را بارگذاری کنند و به ازای بارگذاری نقاشی‌ها، کودکان جایزه می‌گیرند و یکی از شرکت‌ها معادل ریالی را به ازای هر نقاشی برای ساخت مدرسه به ما پرداخت می‌کند. در واقع مشارکت‌کننده‌ها نیازی به پرداخت کمک مالی ندارند و تنها نیاز است که نقاشی کودکان خود را بارگذاری کنند.

میر در پایان با بیان اینکه تاکنون پویش‌های مختلفی با اهداف مشارکت همه جامعه در امر مدرسه‌سازی اجرایی شده‌ است، گفت: طرح اول به نام پویش «محرم» با هدف جمع‌آوری کمک‌های خرد مردمی و پویش دوم به نام «من مادرم، بچه‌های ایران، فرزندان من» با هدف مشارکت زنان در امر مدرسه‌سازی اجرایی شدند. همچنین پویش سوم به نام «به رنگ مدرسه» با هدف مشارکت شرکت‌های تولیدی اجرا شده‌ است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.