تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

آغاز پویش جدید طرح آجر به آجر برای ساخت مدارس استثنایی

  • کد خبر : 12152
  • 11 تیر 1401 - 12:39
آغاز پویش جدید طرح آجر به آجر برای ساخت مدارس استثنایی
امید جنوب - معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از آغاز پویش جدید طرح آجر به آجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایسنا سیدمحمود میر با اشاره به آغاز پویش جدید طرح آجر به آجر، اظهار کرد: در راستای اهداف بنیادین وزارت آموزش و پرورش، کارهایی در حوزه عمرانی و مدرسه‌سازی تعریف شده است که یکی از آن‌ها، طرح آجر به آجر است که با هدف مشارکت مردم در امر مدرسه‌سازی و جمع‌آوری کمک‌های خرد مردمی صورت گرفت.

وی ادامه داد: تاکنون در این طرح سه پویش راه‌اندازی شده‌ و پویش “صحن حرم، مدرسه‌ام” پویش چهارم است و هدف از این پویش، کمک به تکمیل و احداث هشت مدرسه استثنایی در سطح کشور است.   

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به اینکه مردم می‌توانند با کمک‌های خرد و حداقل ۵ هزار تومان در مدرسه‌سازی شریک شوند، گفت: دانش‌آموزان، والدین و همه افراد جامعه می‌تواند برای کمک به مدرسه‌سازی به نشانی https://ajorbajor.ir/ مراجعه و در این پویش شرکت کنند و تقدیرنامه‌ای نیز از طرف مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور به آن‌ها اهدا می‌شود.

میر در پایان گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در نهایت صرف ساخت هشت مدرسه استثنایی می‌شود که یکی از این  مدارس قرار است در استان خوزستان احداث شود

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.