تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
رئیس هیأت کاراته استان خوزستان خبر داد:

آغاز مسابقه انتخابی تیم‌های پایه سبک کنترلی هیأت کاراته استان خوزستان

  • کد خبر : 11793
  • 01 تیر 1401 - 23:57
آغاز مسابقه انتخابی تیم‌های پایه سبک کنترلی هیأت کاراته استان خوزستان
امید جنوب- رییس هییت کاراته استان خوستان گفت: مسابقات رده‌های سنی تیم‌های پایه سبک کنترلی هیئت کاراته استان شامل نوجوانان رده سنی ۱۴ و ۱۵ سال، جوانان رده سنی ۱۶ و ۱۷ سال و تیم زیر ۲۱ سال استان خوزستان برگزار خواهد شد.

فرهاد میناپور در گفت وگو با خبرنگار امیدجنوب ضمن اعلام خبر برگزاری مسابقات انتخابی رده‌های سنی تیم‌های پایه هیئت کاراته استان خوزستان، اظهار کرد: مسابقات رده‌های سنی تیم‌های پایه هیئت کاراته استان خوزستان در سبک کنترلی به میزبانی شهرستان اهواز، روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم تیرماه در بخش های آقایان و بانوان در سالن چندمنظوره شهید فرید نیا واقع در بلوار گلستان برگزار خواهد شد.

وی با ابراز این‌که این مسابقات به‌منظور شناسایی استعدادهای درخشان رشته کاراته در استان خوزستان برگزار خواهد شد، افزود: مسابقه انتخابی تیم‌های پایه هیئت کاراته استان خوزستان جهت اعزام نفرات برتر هر رده سنی در دو بخش آقایان و بانوان به مسابقات قهرمانی کشور که مقرر است در دهه اول مردادماه امسال در شهرستان گرگان واقع در استان گلستان برگزار شود، می‌باشد.

رئیس هییت کاراته استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: کاراته استان خوزستان در کمتر از یک ماه گذشته شاهد دو رویداد بسیار مهم کلاس‌های داوری سبک‌های کنترلی و غیر کنترلی بوده‌ است، که هرکدام به نوعی برای اولین مرتبه در تاریخ هیئت کاراته استان خوزستان رقم خورده‌ است.

وی توضیح داد: در بخش داوری سبک‌های کنترلی که روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد، ۹۰ نفر از علاقه‌مندان به رشته داوری جهت اخذ مدرک داوری سطح ممتاز ملی که با حضور سه نفر از اعضای شورای داوری فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران بود، شرکت داشتند.

میناپور بیان کرد: در بخش سبک‌های آزاد و غیر کنترلی نیز برای اولین‌بار این دوره داوری در شهرستان اندیمشک، شهرستانی غیر از کلانشهر اهواز برگزار شد، که خوشبختانه این کلاس داوری هم با استقبال خوب علاقه‌مندان به این رشته مواجه شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا با همکاری همه علاقه‌مندان به رشته کاراته، جایگاه این ورزش رزمی را در سطح کشور ارتقاء بدهیم و شاهد رشد و شکوفایی این رشته ورزشی پر طرفدار در جامعه باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.