تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6
شهردار اهواز خبر داد: 

آسفالت محلات کم برخوردار کوی مهدیس آغاز شد

  • کد خبر : 8796
  • 04 اسفند 1400 - 7:37
آسفالت محلات کم برخوردار کوی مهدیس آغاز شد
امید جنوب _ آسفالت محلات کم برخوردار کوی مهدیس آغاز شد

شهردار اهواز روز گذشته دوم اسفندماه در بازدید از کوی مهدیس گفت: محله مهدیس یکی از محلات وسیع و اصولی ساز شهر است که نقشه معابر آن طبق اصول شهرسازی ساخته‌شده. این منطقه در جنوب منطقه هشت شهرداری قرار دارد اما به‌لحاظ برخورداری از خدمات، کمتر به آن رسیدگی شده و جزء مناطق و محلات کم برخوردار شهر است .

وی افزود: قولی به مردم دادیم که براساس قراردادی که در گذشته همکارانم در شهرداری با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء منعقد کردند، این قرارگاه متعهد شد راه‌سازی، آسفالت، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی، فضای سبز و چراغگذاری محله را انجام دهد.

امینی ادامه داد: بحمدالله امروز با رسیدن اولین محموله، کار آسفالت و تسطیح معابر مهدیس آغاز شده که امیدواریم تا قبل‌از عید بخش مهمی از معابر اصلی و فرعی این محدوده آسفالت شود تا رضایتمندی نسبی برای مردم ایجاد شود.

وی در خصوص طرح بعدی گفت: طرح بعدی برای ایجاد خدمات شهری و برنامه منظم جهت زمان‌بندی حمل زباله‌های خانگی است که ان‌شاءالله با اطلاع‌رسانی گسترده به شهروندان شریف اهوازی این مهم انجام خواهد شد و به‌صورت منظم و شبانه بدون استفاده از مخازنی که در سطح شهر مستقر هست، همکاران و پیمانکاران محترم خدمات پسماند، زباله ها را تحویل بگیرند و به سایت صفیره منتقل کنند چون ماندگاری زباله در شهر با هوایی که خوزستان دارد بسیار مضر و مسموم و منشأ آلودگی های بسیار خواهد بود.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز می خواهیم طبق زمان‌بندی معین زباله ها را به‌طور روزانه در یک ساعت مشخص بیرون بگذارند که نیازی به گذاشتن مخازن در سطح معابر نباشیم و ان‌شاءالله رضایتمندی شهروندان حاصل شود.

وی ادامه داد: بخش بعدی‌ هم در خصوص زمین‌هایی است که گاهی گفته می‌شود با کاربری های غیر مسکونی و غیر تجاری در اختیار نهادها و سازمان‌هاست.

این نهادها باید بیایند زمین‌ها و اراضی متعلق به سازمانشان را تسطیح و بلااشکال کنند تا عارضه زیست‌محیطی برای مردم نداشته باشدوی در پایان یادآور شد: این کار باید سبب رضایت مردم شود و امیدواریم با حمایت مدیریت استان و همراهی دستگاه‌های مختلف اجرایی و همراهی که مردم خواهند داشت و دعای خیر آنها و به همت و همراهی همکاران و پیمانکاران محترم، شرایط زیست محیطی و زندگی بهتری برای مردم شریف اهواز تأمین شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8796

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.