تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5
امام جمعه شهرستان شوش در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مطرح کرد:

آرامش خوبی در شرکت نیشکر هفت‌تپه به وجود آمده است / حضور مستمر مدیرعامل شرکت هفت‌تپه در بین کارگران کار بسیار خوبی است

  • کد خبر : 8536
  • 25 بهمن 1400 - 11:19
آرامش خوبی در شرکت نیشکر هفت‌تپه به وجود آمده است / حضور مستمر مدیرعامل شرکت هفت‌تپه در بین کارگران کار بسیار خوبی است
امید جنوب- مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به همراه مشاور فرهنگی و مدیر عامل شرکت نیشکر هفت‌تپه با امام جمعه شهرستان شوش دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانی در دیدار با امام جمعه شهرستان شوش به بیان گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت‌ها در شرکت نیشکر هفت‌تپه پرداخت.

در این دیدار مهندس فتحی مدیرعامل شرکت نیشکر هفت‌تپه با اشاره به بازگشت آرامش به شرکت نیشکر هفت‌تپه اظهارداشت: ان‌شاءالله با تلاش کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه به روزهای طلایی خود بازگردد.

مدیر عامل شرکت نیشکر هفت تپه خواستار حمایت‌های مسئولان شد و افزود: انتظار داریم برای اینکه هفت‌تپه خیلی سریع مشکلات را پشت سر بگذارد و به روزهای طلایی خود بازگردد نیاز هست، مسئولان حمایت های خودشان را از این مجموعه بزرگ بیشتر کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده اصل امام جمعه شهرستان شوش در این نشست با اشاره به بازگشت آرامش به شرکت نیشکر هفت‌تپه اظهار داشت: خداروشکر با واگذاری شرکت نیشکر هفت‌تپه به یک مجموعه خوب و کاربلد آرامش خوبی پس از مدت‌ها در هفت‌تپه به وجود آمده است.

وی گفت: بارها عرض کردم که مجموعه‌ای می‌تواند موفق و خوب باشد که مدیر در بین کارکنان باشد متاسفانه قبلاً در شرکت نیشکر هفت‌تپه چنین نبود.

امام جمعه شهرستان شوش افزود: خداروشکر امروز شاهد هستیم مدیر عامل جدید شرکت نیشکر هفت‌تپه علاوه بر حضور منظم در شرکت بصورت مستمر هم بین کارگران حاضر و ارتباط خوبی با کارگران به وجود آورده است.

حجت‌الاسلام علیزاده گفت: ان‌شاءالله مدیریت جدید با برنامه‌ریزی خوب نسبت به رفع همه مشکلات این مجموعه بزرگ اقدام کرده و روزهای طلایی را برای خانواده بزرگ هفت‌تپه بازگرداند

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.