تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
5

آب دز کی به طرح آبرسانی غدیر می‌رسد؟

  • کد خبر : 10142
  • 27 فروردین 1401 - 11:07
آب دز کی به طرح آبرسانی غدیر می‌رسد؟
امید جنوب- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری و انتقال آب غدیر خوزستان گفت: بر اساس تاکید وزیر نیرو، تلاش ما این است تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ بتوانیم آب دز را به شهرهای مورد نظر هدف طرح آبرسانی غدیر برسانیم و اقدامات بسیار خوبی تاکنون در راستای تحقق این هدف انجام شده است.

داوود حری در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به این‌که ایستگاه پمپاژ چمران با پیگیری‌های سازمان آب و برق خوزستان در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: نصب کلیه شیرآلات خط انتقال ۲۰۰۰میلیمتر چمران توسط گروه‌های عملیاتی شرکت آب غدیر انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، وی افزود: در جهت تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از ایستگاه آبرسانی چمران به منظور سرعت بخشیدن به راه‌اندازی ایستگاه، گروه‌های عملیاتی آب غدیر خوزستان، نسبت به نصب کلیه شیر آلات این خط انتقال به طول بیش از ۱۰ کیلومتر اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری و انتقال آب غدیر خوزستان گفت: با توجه به دانش فنی و عملیاتی بالای گروه‌های تعمیراتی غدیر، با درخواست قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار این طرح، حدود ۴۰ عدد شیر پروانه‌ای و هوا به صورت جهادی در مدت ۱۰ شبانه‌روز کار مداوم، توسط گروه‌های عملیاتی شرکت آب غدیر نصب و آماده بهره‌برداری شده است.

حری ادامه داد: ایستگاه پمپاژ چمران در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و در فاز اول با ظرفیت انتقال ۲.۵ مترمکعب بر ثانیه، آب با کیفیت رودخانه کرخه را به تصفیه‌خانه شماره ۲ اهواز منتقل می‌کند و در رفع مشکل کیفی و کمی آب شرب کلانشهر اهواز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: بر اساس تاکید وزیر نیرو، تلاش ما این است تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ بتوانیم آب دز را به شهرهای مورد نظر هدف طرح آبرسانی غدیر برسانیم و اقدامات بسیار خوبی تاکنون در راستای تحقق این هدف انجام شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.