تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استان:

۹۶ درصد نانوایی‌های خوزستان کارتخوان هوشمند نصب کرده‌اند

  • کد خبر : 13272
  • 24 مرداد 1401 - 9:16
۹۶ درصد نانوایی‌های خوزستان کارتخوان هوشمند نصب کرده‌اند
امید جنوب - مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی خوزستان گفت: نانوایی های استان در حال رصد و نظارت هستند و نانوایی هایی که کارتخوان جدید نصب کرده اند، ۱۵ درصد مشوق می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایسنا، سید سعید حسینی نژاد در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان که امروز، ۲۳ مردادماه در خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آماری که در سامانه شاپرک تایید شده و به بانک سپه تحویل داده شده است، در ۹۶ درصد نانوایی ها کارتخوان نصب شده است و با پیگیری های فرمانداران شهرستان ها، برای ۴ درصد مابقی نیز کارتخوان نصب خواهد شد.

وی افزود: برای ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در استان کارتخوان نصب شده است و همکاران باید آن ها را روزانه رصد کنند که چه کسانی از کارتخوان استفاده می کنند و چه کسانی استفاده نمی کنند.

حسینی نژاد تصریح کرد: گزارش ها را روزانه با جزئیات کامل به ما اعلام کنید که با نامه کتبی به فرمانداری ها اعلام کنیم که پیگیری کنند و طی مکاتباتی با فرمانداری های شهرستان ها، این مساله پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: مورد دیگری در خصوص مابقی نانوایی ها که حدود ۵۰۰ نفر هستند که  منتظر آن ها هستیم و احتمال می دهیم که مشکلات آن ها بیشتر باشد و در این مدت بررسی هایی نیز در این زمینه انجام شده است و باید برای این مساله فرصت زمانی تعیین شود و تا پایان هفته تمام این مشکلات باید حل شود.

حسینی نژاد افزود: به زودی موضوع توزیع آرد وفروش نان به شیوه قبل ممنوع می شود و طبق گزارشی که در کل کشور ارائه شده است، عملکرد نصب کارتخوان برای نانوایی ها بالای ۹۰ درصد است و باید تلاش کنیم تا پایان این هفته همه کارتخوان ها نصب شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی خوزستان گفت: نانوایی های استان در حال رصد و نظارت هستند و نانوایی هایی که کارتخوان جدید نصب کرده اند، ۱۵ درصد مشوق می گیرند اما باید این مساله پیگیری و به ۱۰۰ درصد برسد و همه کارتخوان ها نصب شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.