تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6

۹۰ میلیارد ریال به تکمیل طرح های عمران شهری اروندکنار اختصاص یافت

  • کد خبر : 4863
  • 11 آبان 1400 - 11:26
۹۰ میلیارد ریال به تکمیل طرح های عمران شهری اروندکنار اختصاص یافت
امید جنوب - شهردار اروندکنار گفت:۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام و رهاشده عمران شهری اروندکنار از محل اعتبارات نفت و متوازن اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، ایوب بچاری سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اجرای ۲ طرح نیمه تمام و رها شده از سال ۹۷، ۱۰ میلیارد ریال برای اجرای فضای سبز شهری و ۳۰ میلیارد ریال برای آسفالت شهری اروندکنار مصوب و ابلاغ شده است و منتظر امضای تفاهم‌نامه از طریق استان هستیم تا مناقصه این طرح ها برگزار و پیمانکار جذب شود.

وی در خصوص طرح جمع‌آوری فاضلاب منطقه آزاد در شهر اروندکنار که از سال ۹۸ به دلیل نبود دفتر فنی در این شهرداری و مشکل ناشی از تغییر شهردار متوقف شده بود گفت:پس از جمع آوری اسناد طرح مذکور در گام نخست ، با منطقه آزاد اروند در خصوص تکمیل آن مذاکره شد و امیدواریم در آینده نزدیک این طرح با مساعدت و همراهی مسوولان فعال شود.

پرداخت حقوق پرسنل شهرداری اروندکنار

بچاری با اشاره به پرداخت مطالبات سالهای ۹۷ و ۹۸ پرسنل شهرداری اروندکنار گفت:با پیگیری متعدد توانستیم مطالبات شهرداری اروندکنار را دریافت و حقوق سال‌های ۹۷ و ۹۸ پرسنل این شهرداری را به طور کامل پرداخت کنیم.

وی افزود:برای پرداخت حقوق ۱۳۳ نفر از کارکنان شهرداری اروندکنار ماهیانه ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با توجه به محدودیت درآمد و اعتبار اختصاص یافته به شهرداری پرداخت این مقدار حقوق بسیار دشوار است.

شهردار اروندکنار گفت: تمام توان خود را برای تحقق حقوق کارکنان زحمتکش شهرداری اروندکنار بکار گرفته‌ایم و  کنون فقط بخشی از مطالبات سال  ۹۹ و حقوق شهریور و مهرماه سال جاری آنها پرداخت نشده است.

اروندکنار با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری آبادان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.